728 x 90

الیوت آبرامز:‌ تحریم‌ها ادامه خواهند یافت

الیوت آبرامز
الیوت آبرامز

الیوت آبرامز نماینده ویژه وزارت‌خارجه آمریکا برای ایران گفت: «تحریم‌هایی که نقض حقوق‌بشر در ایران و برنامه موشکی و نفوذش در منطقه را هدف قرار می‌دهد، ادامه خواهند یافت. وی که پنجشنبه ۲۲آبان با آسوشیتدپرس مصاحبه می‌کرد، تأکید کرد کارزار وارد آوردن فشار از طریق تحریم‌ها در دولت بایدن هم امتداد خواهد یافت حتی با وجودی که پرزیدنت منتخب اعلام کند بالقوه به برجام بازمی‌گردد.

آبرامز با اشاره به مخفیکاری رژیم در پروژهٔ اتمیش گفت: «رژیم ایران مدتها اصرار می‌ورزید که برنامه اتمی‌اش صلح‌آمیز بوده است اما آژانس اتمی گفته است رژیم ایران فعالیت‌هایی مربوط به ساخت چاشنی انفجاری اتمی داشته است».

نماینده ویژه وزارت‌خارجه آمریکا برای ایران روز ۲۱آبان درباره برجام و کارزار فشار حداکثری بر رژیم ایران گفت: «دولت ترامپ کارزار فشرده خود را تا آغاز کار دولت بعدی ادامه خواهد داد و پیش‌بینی می‌کند برای رئیس‌جمهور بعدی، بسیار دشوار خواهد بود که آمریکا را به توافق اتمی سال۲۰۱۵ بازگرداند».

به گزارش عرب نیوز ۲۱آبان آبرامز افزود: «ما برنامه تحریم‌های فشار حداکثری را داریم، این در ماه آبان ادامه خواهد داشت، زیرا ربطی به سیاست و انتخابات ندارد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6275a6e7-1f48-499a-88f9-cffff67b502a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات