728 x 90

«القاب کیلویی» سردمداران در حاکمیت آخوندها

القاب کیلویی در نظام اخوندی
القاب کیلویی در نظام اخوندی

کلیپ تازه‌ای که از رفسنجانی که این روزها در فضای مجازی منتشر شده و حرفهای او در مورد خامنه‌ای و بیرون کشیدن او از خمره خبرگان و در مرحله بعد تبدیل کردن او به ولی‌فقیه مادام العمر یا سلطنت مادام العمر ولی‌فقیه توجهات زیادی را جلب کرده است. داستان از این قرار بود که مجلس خبرگان آخوندی پس از مرگ خمینی دجال با کارچاق کنی هاشمی رفسنجانی آخوند بیسواد علی خامنه‌ای را به‌عنوان ولی‌فقیه و آیت‌الله طی یکی، دو جلسه از خمره خود بیرون آورد.

پس از این‌که علی خامنه‌ای از درجه حجت الاسلامی یک‌شبه به مقام آیت‌اللهی رسید، راه برای آیت‌الله کردن آخوندهای بیسواد هموار شد.

لذا پس از ولایت او خر و خروار آخوند آیت‌الله شده سربرآوردند، تا جایی که رئیسی جلاد که ۶ کلاس سواد دارد و کمتر از ۵سال در حوزه درس خوانده، به‌محض رسیدن به ریاست قوه قضاییه یک‌شبه عنوان آیت‌الله، و پس از انتصاب به مقام ریاست‌جمهوری توسط خامنه‌ای یک روزه نیز عنوان دکترا گرفت و «آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی»! شد.

 

البته این روال در زمینه تحصیلات دانشگاهی بسیاری از سرکردگان سابق و لاحق سپاه به پاس جنایتهایشان در سرکوب و آدم کشی، وجود داشته و یک روزه دکترای جعلی گرفتند.

در دولتهای قبلی از جمله دولتهای احمدی‌نژاد و روحانی نیز از این دکتر مهندس‌های قلابی زیاد بودند، پاسدار کردان یکی از این افراد بود که در جریان جنگ باندی رسوایی جعلی بودن مدرک او به حدی بالا گرفت که مجبور به استعفا و سرانجام دق مرگ شد.

در زمینه دکترای آخوند حسن روحانی نیز حرف و حدیث‌های بسیاری از طرف رسانه‌ها وابسته به خامنه‌ای وجود دارد و بسیاری مدرک دکترای او را فاقد اعتبارمی‌دانند.

فضاحت انتساب آیت‌الله و دکتر به آخوندها آن‌چنان بالا گرفته که یک بار وقتی خبرنگاری عنوان آیت‌الله را برای آخوند گوشخوار غلامحسین اژه‌ای بکار برد او گفت من آیت‌الله و دکتر نیستم.

در این زمینه روزنامه ابتکار با تیتر کردن گفته آخوند اژه‌ای که «من آیت‌الله نیستم» نوشت: «اکنون کی دکتر است و کی نیست، چه کسی به درجه آیت‌الله رسیده و چه کسی نرسیده‌. امروزه در جامعه هیچ‌کدام معلوم نیست. مبنا و معیار انتسابِ این القاب به غالبِ این افراد، اکتسابِ درجاتِ علمی و فقهی نیست، بلکه کسب ِپست و منصبِ سیاسی و اجتماعی و اداری و اجرایی است. عجالتاً کاری هم از دستِ کسی برنمی‌آید، حتی خود حوزه هم دیگر زورش نمی‌رسد و اعصاب و توانِ اعتراض به این موضوع را در خود نمی‌بیند. این القاب کیلویی به حوزه دانشگاه هم رسید. حالا افراد به آیت‌الله اکتفا نمی‌کنند بلکه یک لقب دکتری هم به آن اضافه می‌کنند. در جامعه (بخوانید در رژیم آخوندی) تا دلتان بخواهد دکتر خرج می‌شود» (ابتکار۲۳دی ۱۴۰۰).

 

واقعیت این است که سردمداران رژیم و سرکردگان سپاه به‌راحتی با جعل کردن و خرید مدرک و حتی جعل و دزدی مقالات علمی به‌قول مقاله‌نویس ابتکار «کیلویی» دکتر و مهندس شده‌اند.

در جریان بازار گرمی برای خیمه‌شب‌بازی انتخابات ریاست‌جمهوری توسط باند خامنه‌ای، در مورد این سردار دکترها و سردار مهندس‌ها روزنامه جهان صنعت نوشت: «اصولگراها کاندیدا زیاد دارند و بیشترشان هم مصداق گزینه نظامی هستند! از چهره همیشه در صحنه انتخاباتها یعنی محسن رضایی گرفته تا سردار دکتر خلبان و سردار دکتر مهندس. رستم قاسمی و سردار دهقان نیز هستند» (جهان صنعت ۲۴اسفند ۱۴۰۰).

همان‌طور که رئیسی ۶کلاس درس خوانده در زندانها، شکنجه‌گاهها و محاکم آخوندی به مقام آیت‌اللهی و دکتری رسیده است، سرکردگان پاسداران نیز در جریان سرکوب و کشتار مردم، جنگ ضدمیهنی خمینی و روانه کردن کودکان در میدانهای مین و با جعل مدرک به مقام دکتری و مهندسی رسیده‌اند.

در زمینه جعل مدرک و خرید و فروش آن روزنامه مستقل ۱۱آبان ۱۴۰۰ با عنوان «دکترا ۳۸میلیون با استعلام» نوشت: «وقتی در جامعهٔ ارزش‌ها وارونه گردد و تفاوتی بین اخذ مدرک تحصیلی با سیر طبیعی، روش پولی و روش هیجان‌انگیز تقلب نباشد، طبیعی است که عده‌یی به جای طی مسیر جان‌فرسای آموزش دنبال راههای میان‌بر باشند. از منظر استخدامی شما چه فارغ‌التحصیل دانشگاه درجه یک دولتی باشید و چه از فلان مرکز علمی کاربردی دوققوز آباد مدرک گرفته باشید، معمولاً عمده تفاوت در داشتن بند پ خواهد بود و لا غیر! کاری که علمی_ کاربردی با آموزش عالی و آموزش از راه دور با آ. پ کرد، لشکریان مغول با ایران نکردند!».

ضمن این‌که در نظام آموزش عالی کشور دانشگاههای غیرمعتبری مانند دانشگاه امام صادق، پیام نور و... که در تیول سردمداران رژیم و عناصر وابسته به آن هستند، در صدور القاب و مدارک تقلبی نقش عمده‌یی ایفا می‌کنند.

 

روزنامه جهان صنعت ۹ دی ۱۴۰۰ از قول یک نماینده پیشین مجلس نوشت: «ما در رویکردهای دولت مکتب دانشگاه امام صادق (ع) داریم با مکاتب دانشگاههای دیگر مثل دانشگاه تهران و علامه و… که تفاوت دارد. دانشگاههای دیگری که اقتصاد درس می‌دهند اولاً دانشگاه امام صادق (ع) را در رده پنجم می‌دانند. ثانیا از نظر رویکرد و عملکرد نو درآمد می‌دانند یعنی تعادل و تعامل لازم را با علم اقتصاد نداشته و پاسخگوی امور متعدد نبوده است».

در زمینه سرقت علمی توسط مهرداد بذر پاش رئیس دیوان محاسبات روزنامه آرمان ۹ بهمن ۹۹ با عنوان «بذرپاش گیت» نوشت: «بذرپاش گیت» این هشتگی است که الیاس ناد‌ران د‌ر رشته توئیتهایی می‌خواهد آن را ترند کند‌. آن هم د‌ر مخالفت با ریاست مهرد‌اد بذرپاش به‌عنوان رئیس د‌یوان محاسبات. مسأله پروند‌ه بذرپاش د‌ر مجلس چالش صد‌اقت د‌ر ارائه سوابق کاری سرقت علمی د‌ر رساله، مسائل مالی مطروحه جعل و رفع ابهاماتی است که حیثیت مجلس د‌انشگاه و بسیج د‌انشجویی را به چالش کشید‌ه است. چالش رئیس مجلس نیز این است که تکلیف خود را با کلونی بذرپاش که بعضاً به‌عنوان د‌ستیار و مشاور د‌وره‌اش کرد‌ه‌اند روشن کند‌».

در رابطه با رواج بازار سرقت علمی در میان محقق بسیجیان و محقق پاسداران سایت حکومتی موسوم به شهدای ایران ۱۱مرداد ۱۳۹۹نوشت: «در سال‌های گذشته بارها و در نشریاتی معتبر نام ایران با این موضوع گره خورد. ماجرا در سال۹۵ به اوج خود رسید و ۵۸ مقاله محققان ایرانی از هفت نشریه علمی معتبر دنیا آن هم به‌دلیل تقلب علمی حذف شد و در همان سال با گزارش مجله ساینس از بازار پایان نامه فروشی در ایران ابعاد جهانی پیدا کرد».

 

واقعیت این است که در نظام آخوندی که پول، پارتی بازی، فامیل سالاری و فامیل گزینی تعیین‌کننده است، نسبت دادن القاب و عناوین به مقامات و آخوندها بی‌قاعده و «کیلویی» است.

لذا مدارک سردمداران حاکمیت، آخوندهای حوزه، آخوندهای دانشگاه و سردار دکترها نیز گتره‌ای و به‌قول آن رسانه حکومتی (روزنامه مستقل) صادره از «فلان مرکز علمی کاربردی دوققوز آباد» است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2926471b-93cb-4709-8bd0-28766c10aae2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات