728 x 90

العین الاخباریه ابوظبی – مریم رجوی به سرنگونی نزدیک رژیم ایران بشارت داد

گردهمایی به‌مناسبت آغاز چهلمین سال مقاومت سراسری روز شهیدان و زندانیان سیاسی
گردهمایی به‌مناسبت آغاز چهلمین سال مقاومت سراسری روز شهیدان و زندانیان سیاسی

العین الاخباریه ابوظبی در گزارشی از کنفرانس بین‌المللی با حضور خانم مریم رجوی و ارتباط زنده با ۲۰۰۰نقطه در کشورهای مختلف و اشرف۳ نوشت:

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاوت ایران روز شنبه به محاکمه سران رژیم آخوندها فراخوان داد و تأکید کرد رفتن آنها نزدیک است. این رژیم در موضع ضعف به سر می‌برد، در گرداب سرنگونی گرفتار است و توانایی خاموش کردن جنبش را ندارد.

رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران افزود: کشتار ۳۰هزار زندانی در سال۱۳۶۷ توسط رژیم ایران یکی از قله‌ها فدا برای آزادی است نسل شورشگری که در قیامهای مردم ایران سربرافراشته از حقانیت همان خون‌ها شکوفا شده است. او تأکید کرد: تا رسیدن به روز رهایی ایران از دست آخوندها، از مبارزه دست بر نخواهیم داشت .

خانم رجوی شعله‌ور شدن قیام در ۹۰۰ منطقه در ۲۴ساعت در آبان۱۳۹۸ برای سرنگونی رژیم را یادآوری کرد و درباره ناتوانی رژیم آخوندی در مقابله با مشکلات داخلی گفت: ویروس کرونا جان هزاران نفر را در ایران می‌گیرد و خامنه‌ای و روحانی با فرستادن مردم به قربانگاه کرونا استراتژی اجساد و کلان تلفات انسانی را در پیش گرفته‌اند. سران این رژیم باید به عدالت سپرده شوند چرا که آنها بزرگترین پدر خوانده تروریسم در جهان هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8d696c59-b3eb-4c1a-9338-9b24781c44f2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات