728 x 90

الشرق‌الأوسط: گروه قیام تا سرنگونی اعلام کرد سایتها و سرورهای وزارت‌خارجه رژیم ایران با ظرفیت ۵۰ترابایت را مورد حمله قرار داده است

تسخیر و از دسترس خارج کردن ۲۱۰سایت و سامانه وزارت‌خارجه رژیم در تهران
تسخیر و از دسترس خارج کردن ۲۱۰سایت و سامانه وزارت‌خارجه رژیم در تهران

الشرق‌الأوسط

گروه قیام تا سرنگونی اعلام کرد سایتها و سرورهای وزارت‌خارجه رژیم ایران

با ظرفیت ۵۰ترابایت را مورد حمله قرار داده است

 

یک حساب توئیتری این گروه نوشت:

امیرعبداللهیان عضو سابق سپاه پاسداران و نیروی قدس

و در حال حاضر از اعضای فعال نیروهای بسیج است

 

تصویری از گذرنامه علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت رژیم

به همراه چند تن از دستیاران و تیم امنیتی وی فاش شد

 

الشرق‌الأوسط ۱۸ اردیبهشت:

گروه «قیام تا سرنگونی» به‌نقل از اکانت تلگرامی خود صدها مدرک شناسایی، صورت‌جلسات ملاقاتها، مکاتبات وزارتخانه، شماره تلفن مقامات وزارتخانه و اسامی ۱۱هزار کارمند وزارت‌خارجه و غیره را منتشر کرده است.

مقامات رژیم ایران در مورد اسناد و اطلاعات فاش شده توسط این گروه اظهارنظری نکرده‌اند. اما وب سایت وزارت امور خارجه رژیم ایران پس از اعلام این حمله سایبری برای چند ساعت دچار اختلال شد.

گروه قیام تا سرنگونی فاش کرد که آنها با نفوذ به ۷۵ سرور متعلق به شبکه الکترونیکی وزارت‌خارجه ایران به این اسناد دست یافته‌اند.

آنها اشاره کردند که سرور اصلی این وزارتخانه که ظرفیت ۵۰ ترابایتی دارد نیز مورد نفوذ و رخنه قرار گرفتند.

این اسناد «جریان کاری داخلی» و «زیرساخت» این وزارتخانه را آشکار می‌کند.

الشرق‌الأوسط افزود: گروه قیام تا سرنگونی از طریق حساب توئیتر خود اعلام کرد که به ۲۱۰ وب سایت داخل سامانه وزارت‌خارجه ایران نفوذ کرده‌اند. در میان اسناد منتشر شده، فهرستی از اعضای هیأت دیپلماسی خارج از کشور وجود دارد که قرار بودتا پیش از روی کار آمدن حسین امیرعبداللهیان، اکثر آنها به مأموریت خود پایان دهند.

یک سند دیگر شامل اسامی دیپلماتهای نمایندگی نیروهای بسیج وابسته به سپاه پاسداران است.

تصویری از کارت عضویت امیرعبداللهیان در نیروهای بسیج، بازوی شبه‌نظامی سپاه پاسداران در اسناد فاش شده منتشر شد.

یک حساب کاربری توئیتری وابسته به این گروه نوشت: «امیرعبداللهیان از اعضای سابق سپاه پاسداران و نیروی قدس و در حال حاضر از اعضای فعال نیروهای بسیج است.

علاوه بر این، این گروه تصویری از گذرنامه علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت رژیم ایران را به همراه چند تن از دستیاران و تیم امنیتی وی فاش کردند.

اسناد فاش شده اطلاعات گسترده‌ای در مورد بخش‌ها و واحدهای مختلف در وزارت‌خارجه ایران از جمله کانال‌های ارتباطی با سایر سازمانها و مراکز تصمیم‌گیری ارائه می‌دهد. علاوه بر این، اسناد جزئیاتی مانند انواع وسایل نقلیه مورد استفاده دیپلماتها و شماره تلفن همراه آنها را نشان می‌دهد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/522dc44d-6d85-47ff-86f2-1a5831a27f4b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات