728 x 90

السیاسه کویت: مایک پنس از مجاهدین خلق برای رهبری ایران حمایت و مریم رجوی را "الهام بخش جهان" توصیف می‌کند

سخنرانی مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا تا ژانویه ۲۰۲۱ - در کنفرانس ایران آزاد ۲۰۲۱ در واشنگتن
سخنرانی مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا تا ژانویه ۲۰۲۱ - در کنفرانس ایران آزاد ۲۰۲۱ در واشنگتن

روزنامه السیاسه کویت روز ۸آبان در گزارشی از برگزاری اجلاس ایران آزاد ۲۰۲۱ که در واشنگتن با پیام خانم مریم رجوی و سپس با سخنرانی تعدادی از شخصیتهای برجسته آمریکایی از جمله مایک پنس معاون رئیسی جمهور آمریکا تا ژانویه ۲۰۲۱همراه بود، نوشت:
مایک پنس معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا، حمایت خود را از سازمان مجاهدین خلق - اپوزیسیون ایران- برای رهبری ایران ابراز کرد و رهبر این سازمان مریم رجوی را "الهام بخش جهان" توصیف نمود.


پنس در جریان شرکت خود در کنفرانس ”ایران آزاد“ در واشنگتن پایتخت آمریکا گفت: یکی از دروغهای بزرگی که رژیم به خورد جهان داده این است که آلترناتیوی برای وضعیت کنونی وجود ندارد و افزود آلترناتیو وجود دارد و به‌خوبی آماده است و از همه صلاحیتها و حمایت مردم برخوردار است و نامش سازمان مجاهدین خلق ایران است. سازمان مجاهدین به آزادی و حقوق‌بشر همه مردم ایران متعهد هست و یک زن فوق‌العاده آنرا رهبری می‌کند که مریم رجوی است و او الهام بخش جهانیان است.
مایک پنس با انتقاد از دولت جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا به‌دلیل استقبال از توافق هسته‌یی ایران -که دولت ترامپ در سال2018 از آن خارج شد- خواستار برکناری ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران توسط مردم ایران و محاکمه او به‌دلیل جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی شد.

السیاسه نوشت: ناظران به نوبه خود بر این نظر هستند که کنفرانسی که علاوه بر ”پنس“ نمایندگانی از هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات و اپوزیسیون در آن شرکت داشتند، تشدید تنشهای آمریکا علیه تهران برای تهیه طرح رویارویی است که در آن جنگ در نظر گرفته نشده است و هدف آن ارائه سوابق حقوق‌بشری حکومت ایران و انتظاری که از این حکومت در آینده و پس از به کنترل درآوردن نهادهای حکومتی توسط جریان محافظه‌کار - از پارلمان گرفته تا قوه قضاییه و منصب ریاست جمهوری- می‌رود، می‌باشد.
به احتمال قوی هدف کنفرانس واشنگتن تشکیل فراکسیونی در داخل کنگره است که دولت آمریکا را تحت فشار قرار دهد که در قبال فعالیت‌های اتمی و منطقه‌یی ایران سیاست‌های قاطعانه‌تری اتخاذ کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6177e2f3-53a3-4cd5-a475-5d4783351649"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات