728 x 90

الریاض عربستان: ‌مریم رجوی می‌گوید عدم حسابرسی از رژیم آخوندی آن را تشویق به جنایات بیشتر می‌کند

 مریم رجوی در پارلمان اروپا - استراسبورگ– معرفی کتاب جنایت علیه بشریت - قتل عام ۶۷ – ۱آبان ۱۳۹۸
مریم رجوی در پارلمان اروپا - استراسبورگ– معرفی کتاب جنایت علیه بشریت - قتل عام ۶۷ – ۱آبان ۱۳۹۸

روزنامه الریاض عربستان سعودی گزارشی از حضور خانم مریم رجوی در پارلمان اروپا را درج کرد و نوشت:

گروه دوستان ایران آزاد که از تعداد زیادی از اعضای پارلمان اروپا از گروه‌های مختلف سیاسی تشکیل می‌شود، جلسه‌ای برگزار کرد. بیش از ۳۰عضو پارلمان اروپا و دهها تن از معاونین و مشاوران پارلمانی در "گردهمایی دوستان ایران آزاد - پارلمان اروپا - استراسبورگ" شرکت کردند و درباره وضعیت حقوق‌بشر در ایران، نقش مخرب آخوندها در منطقه و حمایت آن از تروریسم بین‌المللی سخنرانی کردند.

ریاست این گردهمایی که تحت عنوان ”جنگ‌افروزی و سرکوب از طرف رژیم ایران و سیاست اتحادیه اروپا “ برگزار شد را خانم آنا فوتیگا وزیر امور خارجه سابق لهستان به‌عهده داشت.

سخنران اصلی مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران بود که اعلام کرد بالاترین سرکردگان رژیم ایران و از جمله رئیس قوه قضاییه و وزیر دادگستری به‌طور مستقیم در قتل‌عام سی سال پیش، ۳۰هزار نفر از زندانیان سیاسی مشارکت داشتند.

 

خانم رجوی برای اولین بار کتاب جدیدی به‌نام ” جنایت ضدبشری“ را به نمایندگان منتخب مردم اروپا معرفی کرد. این کتاب شامل اسامی و عکسهای بیش از ۵۰۰۰مجاهد قتل‌عام سال ۱۹۸۸ است. این کتاب هم‌چنین حاوی اطلاعاتی در مورد دهها گور جمعی در ۳۶شهر و مشخصات ۸۶مقام رژیم رژیم ایران است که در ۳۵کمیته مرگ و در محاکمات کوتاه چند دقیقه‌ای قربانیانی که به چوبه‌های دار فرستاده شدند، شرکت داشتند.

خانم رجوی افزود: دولتهای غرب و سازمان ملل بر این جنایت چشم بستند. رژیم‌ آخوندی در مقابل‌ این جنایت بزرگ مورد حسابرسی قرار نگرفت و همین امر این رژیم را نسبت به گسترش جنایتهایش در خاورمیانه که هنوز هم ادامه دارد تشویق نمود.

در این جلسه اعضای پارلمان اروپا از جناح های مختلف سیاسی نقض فاحش حقوق‌بشر در ایران را به‌شدت محکوم کردند و مقاومت ایران را به‌خاطر تلاش مداومش برای آگاه ساختن جهان نسبت به رفتارهای وحشتناک آخوندها در داخل و خارج ایران ستودند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc186917-b4b4-49ee-8aee-5d54d652ac37"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات