728 x 90

افشای فساد یا فوران جنگ داخلی پاسداران؟

افشای فساد یا فوران جنگ داخلی پاسداران؟
افشای فساد یا فوران جنگ داخلی پاسداران؟

شامگاه دیشب خبرگزاری فارس متعلق به پاسداران، در برابر انتشار فایل صوتی سرکردگان سپاه واکنش نشان داد و اصالت آن را تایید کرد. ناظران، این اقدام را نشان از تشدید درگیری‌های باز هم بیشتر در میان دستجات باند ولی فقیه می‌دانند.

روز شنبه۲۳بهمن یک عضو کمیسیون امنیت رژیم به اسم عباس‌زاده مشکینی به اصالت فایل صوتی افشا شده از گفتگوهای درونی سرکردگان سپاه جنایتکار پاسداران اعتراف کرد و خواهان برخورد با نفوذ در ارگانهای حساس رژیم شد.

در آن فایل صوتی تنها به گوشه‌هایی از فساد مالی پاسدار قالیباف و شمار دیگری از سرکردگان سپاه و هم‌چنین دست داشتن خانواده‌های سرکردگان سپاه در این فساد مالی اشاره شده بود.

یادآوری می‌شود اکنون مدت‌هاست پرونده فساد اقتصادی همسر قاسم سلیمانی و همسر قالیباف در قضاییه آخوندها بلوکه و مسکوت گذاشته شده و دست‌کم یک پرونده ۴میلیون دلاری با مشارکت قاسم سلیمانی و حمید بقایی نیز به بازداشت بقایی و سکوت در قبال قاسم سلیمانی دچار شده است.

به‌هرحال شامگاه شب گذشته، خبرگزاری فارس متعلق به پاسداران، اصالت افشاگریهای انجام شده را مورد تأیید قرار داد و به این ترتیب جنگ‌وجدال درونی سپاه و دستجات مختلف پاسداران ابعاد بیرونی بیشتری پیدا کرد.

این در حالی‌است که روز گذشته غلامرضا شریعتی عضو مجلس ارتجاع از بوشهر فایل صوتی را جعلی اعلام کرده بود و کیهان و تسنیم و دیگر رسانه‌های اصلی پاسدارن، در مقابل آن سکوت کرده بودند. مطلبی که اکنون پای بسیاری از سران نظام و حتی خانواده‌های آنها را به میان می‌کشد.(خبرگزاری حکومتی انتخاب ۲۴ بهمن )

 

به‌دنبال موج افشاگریهای گسترده در مورد فساد مالی در سپاه ضدمردمی پاسداران، سرانجام امروز صبح دوشنبه ۲۵ بهمن پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان ناگزیر از موضع‌گیری شد و با طلبکاری ویژه آخوندها به دفاع از دزدی‌ها و اختلاسهای کلان افشا شده در فایل صوتی سرکرده قبلی سپاه پاسداران پرداخت و گفت: «قرار بود سپاه قدس هم از سود شرکت یاد شده سهمی داشته باشد، کجای این ماجرا ناپسند و پلشت است؟»

همچنین پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان با اعتراف به فساد در تمامیت رژیم گفت : این وجیزه به درازا کشید ولی در این میان نکته‌ای را نمی‌توان نانوشته رها کرد و آن، اینکه ادعای مقابله با فساد برخی از مدعیان اصلاحات قبل از آنکه تعجب‌آور باشد، خنده‌دار است. ظاهراً خودشان را به فراموشی زده‌اند و اصرار دارند به یاد نیاورند که دوستان و هم‌حزبی‌های آنها بالاترین رکورد فسادهای کلان اقتصادی را دارند. پرونده فساد کرسنت، صندوق ذخیره فرهنگیان، شرکت قطعه و خودروساز کروز که اخیراً در دادگاه معلوم شد بخشی از اموال غارت‌کرده خود را به ستاد انتخاباتی مدعیان اصلاحات می‌داده، فساد کلان رشت الکتریک، شرکت نفتی توتال فرانسه، برادر فلان مسئول بلند پایه مدعی اصلاحات و برادر آن دیگری و...
قصه پُر ماجرای غربگراهای مدعی اصلاحات و کوچه باز کردن آنها برای دشمنان ملت، سر دراز دارد که... (خبرگزاری حکومتی همشهری آنلاین ۲۵ بهمن )

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/691149bb-bfcf-4cef-9162-bcb7315de7d7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات