728 x 90

افشای دزدی ۱۶هزار میلیارد تومانی از فروش گاز در دولت روحانی

افشای دزدی ۱۶هزار میلیارد تومانی از فروش گاز در دولت روحانی
افشای دزدی ۱۶هزار میلیارد تومانی از فروش گاز در دولت روحانی

روزنامه سیاست روز وابسته به باند خامنه‌ای در شماره روز ۱۵بهمن خود به‌ نقل از نامه ۹تن از اعضای مجلس ارتجاع به روحانی نوشت: مبلغ ۱۶هزار میلیارد تومان از محل فروش داخلی گاز طبیعی به حساب خزانه واریز نشده است و نیز مبلغ یک میلیارد و ۱۷۷میلیون دلار منابع حاصل از فروش نفت و گاز به حساب صندوق توسعه ملی واریز نشده است...

این رسانه حکومتی می‌نویسد:

دولت باید توضیح دهد که چرا چنین پول هنگفتی در روزهایی که مدام گفته می‌شد بودجه نداریم و باید صرفه‌جویی شود دیده نشده و قبل از تذکر نمایندگان خود دولت و دستگاهش متوجه ناپدید شدن آن نشده‌اند؟!

دزدیهای نجومی این‌قدر در این رژیم متداول شده است که این روزنامه می‌نویسد که شرمنده‌ایم از این‌که در آستانه چهل سالگی انقلاب باید از گم شدن پول کلانی در دو سال قبل بنویسیم، پولی که با توجه به نوسانات صورت گرفته در بازارهای گوناگون ارزی، خودرو، طلا، سکه و... می‌تواند نقش عمده‌یی در این پرونده‌ها داشته باشد! پولی که بعد از فروش نفت قرار بود مستقیم وارد خزانه شود و نشده! ناراحتیم که باید بنویسیم که دوباره به گواه شهادت نمایندگان مردم، پولی گم شده و نوساناتی همزمان با گم شدن آن رخ داده که دارایی مردم را به حداقل یک‌سوم تقلیل داده است!

این روزنامه حکومتی به‌اصطلاح برای ملت دل می‌سوزاند و می‌نویسد اگر می‌گوییم ۱۶هزار میلیارد تومان سال ۹۵ کجاست؟!

اگر می‌گوییم مگر شما نبودید که وعده دادید ب.ز جدیدی در دولتتان حلول نمی‌کند پس چرا چندین افتضاح بدتر از او راه انداختید، قصد تخریب و تحقیر نداریم. فقط می‌خواهیم بگوییم حواستان باشد برخی با اسم حضور در حزب شما چطور دارند می‌برند و می‌خورند و انگار نه انگار که عده‌یی شب را گرسنه به زمین می‌گذارند و شرمنده زن و بچه‌هایشان می‌شوند.

حواستان باشد بردن صندوق ذخیره فرهنگیان، شرایط مؤسسات مالی و اعتباری، چندبرابر شدن نقدینگی، نوسانات عجیب بازار ارز و حلول سلاطین سکه و گوشت و... را در خاطر می‌سپاریم.

این روزنامه حکومتی برای سفیدسازی و در بردن کل نظام می‌نویسد که مردم این اقدام شخصی و یا گروهی از افراد است و ارتباطی با نظام ندارد و چنین خرابکاریهایی را به پای نظام نمی‌گذارند.

 

لازم به یادآوری است که قاضی‌زاده هاشمی وزیر مستعفی بهداشت کابینه آخوند روحانی در آخرین جلسه شورای معاونین رژیم اعتراف کرد: ۲سال مردم بیچاره را در برف، باران و گرما از سالنی به سالن دیگر بردند، این مردم در خیابان چادر می‌زدند و در نهایت از جیب این مردم ۳۵هزار میلیارد برداشتیم به آنها هیچ نگفتیم و با افتخار گفتیم که مسأله را مدیریت کردیم.

وی روز ۱۵ دیماه گفت: کل پول‌هایی که برای طرح تحول سلامت در دولتهای یازدهم و دوازدهم هزینه شده به اعتراف دوستان در سازمان برنامه ۱۶هزار و ۴۰۰میلیارد تومان بوده است و عدد‌هایی که می‌گویند خلاف واقع است.

وزیر سابق بهداشت کابینه آخوند روحانی افزود: ۳۵هزار میلیارد تومان صرف مؤسسات مالی و اعتباری فاسد کردند، کسانی که نزول خور، رباخوار و فاسد بودند و مؤسساتی، چون ثامن‌الحجج از اسم ائمه سوء‌استفاده کردند و دکتر روحانی در سخنرانی عمومی فرمودند که ۳۵هزار میلیارد تومان صرف این مؤسسات شد، ببینید این مؤسسات چه آبرویی از کشور بردند.

وی در یک مقایسه از این‌که در دزدی و چپاول عقب مانده است برای تحول سلامت اشک تمساح ریخت و گفت: ۱۶هزار میلیارد تومان در برابر ۳۵هزار میلیارد تومان مؤسسات مالی و اعتباری فاسد، آن هم با چه منتی به طرح تحول سلامت دادند.

هاشمی که مصداق این ضرب‌المثل است که هیچگاه چاقو دسته خودش را نمی‌برد در پرده‌پوشی دزدیهای نجومی در این رژیم گفت: اتفاقات زیادی در این عمر کوتاه من افتاده است و مشکلات موضوعات جدیدی نیستند و به هیچ‌وجه تا به امروز صلاح نمی‌دیدم که مسائل را به بیرون منتقل کنم و بارها به رئیس خودم نامه نوشته‌ام و خیلی از اتفاقات رخ داده است و آنها را به هیچ‌کس نگفته‌ام و لازم هم نیست بگویم چرا که دردی را دوا نمی‌کند الا این‌که انسان خودش را سبک کند و مشکلی به مشکلات اضافه شود.

وی در تلاش برای سفید سازی پرونده‌اش در شراکت در دزدی و اختلاس و رانت‌خواری در کابینه روحانی تلاش کرد تقصیر را به گردن همکاران سابقش بیاندازد و اضافه کرد: برخی می‌خواهند زیر میزی پزشکان را برگردانیم، مردم را برای خرید دارو و تجهیزات پزشکی به بیرون بیمارستان بفرستیم و دارو و تجهیزات پزشکی بی‌کیفیت را وارد بازار کنیم و عده‌یی افراد رانت‌خوار را دوباره وارد سیستم سلامت کنیم اما ما از این جنس نیستیم و اصلاً اشتباهی آمدیم و همکارانشان شدیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7c351a8a-ee8f-4a4a-9b16-91894b8fc883"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات