728 x 90

افشای توطئهٔ رسوای رژیم آخوندی برای جلوگیری از اعتصاب سراسری معلمان

افشای توطئة رسوای وزارت اطلاعات برای جلوگیری از اعتصاب  معلمان
افشای توطئة رسوای وزارت اطلاعات برای جلوگیری از اعتصاب معلمان

رژیم آخوندی در وحشت از قیام سراسری معلمان در یک ترفند رسوا با عنوان ساختگی «شورای همآهنگی کنشگران صنفی فرهنگیان کشور» طی پیامی جعلی خواستار لغو اعتصاب سراسری معلمان شد.

در این شگرد سخیف مأموران اطلاعات آخوندی ۲تن از معلمان اعتصابی را دستگیر کرده و با استفاده از تلفن همراه آنها یک متن جعلی مبنی بر لغو اعتصاب معلمان ارسال کردند.

در بخشی از این پیام ساختگی آمده است:

«همکاران محترم به‌دنبال فراخوان تحصن شورای همآهنگی کانونهای صنفی معلمان و بعد از ۵روز تلاش مستمر معلمان زحمتکش، وزارت آموزش و پرورش و مسئولان صدای تحصن مهرماه معلمان را شنیدند و مجبور به پاسخگویی شدند... با مشورت بسیاری از فعالان و کنشگران صنفی به‌علت جلوگیری از ایجاد حساسیت بیش از حد و سوء‌استفاده رسانه‌های ضد نظام از این حرکت کاملا صنفی و جهت جلوگیری از ایجاد مشکل برای برخی از همکاران و البته به‌رغم نظرات مخالف برخی از همکاران، تصمیم جمعی بر لغو برنامه تحصن ۲۲و۲۳گرفته شد... شورای همآهنگی کنشگران صنفی فرهنگیان کشور»

با انتشار این پیام جعلی هم‌میهنان آزاده این ترفند حکومتی آخوندی را افشا کردند و بر جعلی بودن این پیام تأکید کرده و توطئه را به شکست کشاندند. هموطنان همچنین به حمایت گسترده‌یی در فضای مجازی از اعتصاب معلمان دست زدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتشار جعلیات و اقدامات رسوای مشابه در فضای مجازی نشانهٔ شکنندگی و وحشت فزایندهٔ نظام از اعتصاب و خیزش‌های اجتماعی است و با پاسخ قاطع فرهنگیان و سایر اقشار زحمتکش روبه‌رو خواهد شد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b8af7bb-5650-4fab-9d19-773c932cea12"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات