728 x 90

افزایش سریع قیمتها

افزایش قیمت بنزین با هدف جبران کسری بودجه‌ و تأمین مخارج دخالت در کشورهای منطقه از جیب مردم، جرقهٔ حریقی شد که خاموش نمی‌شود.

روزنامه حکومتی ابتکار در مطلبی با عنوان تصمیمات با روش شوک درمانی نوشت: «اصلا این تصمیم موجه نیست چرا که جیب ملت توان جبران کسری دولت را ندارد».

این در حالی است که هم‌زمان با افزایش قیمت بنزین خامنه‌ای و روحانی به‌نحو مسخره‌ای مدعی شدند که نمی‌گذاریم افزایش قیمت بنزین موجب افزایش قیمت اجناس و کالاها شود.

خامنه‌ای ۲۶آبان: «بعضی از مسئولان محترم آمدند گفتند که ما مراقبیم که این افزایش قیمت موجب افزایش قیمت اجناس و کالاها نشه».

اما سرعت افزایش قیمتها به حدی بود که صدایش در مجلس آخوندی هم درآمد: «اخباری که ما داریم تمام کالاها داره قیمت‌هایش افزایش پیدا می‌کند کرایه تمام وسایل نقلیه داره افزایش پیدا می‌کند و مردم تحت فشار هستند».(نقوی حسینی ـ مجلس ارتجاع ۲۸آبان ۹۸)

وعده و فریب و شعبده برای غارت مردم حرف تازه‌ای نیست. ۲سال قبل آخوند شیاد روحانی فریبکارانه مدعی حفاظت از اینترنت شده بود: «فضای مجازی رو فضای اینترنت‌رو ارتباط مردم با دنیا را دولت دوازدهم تضمین خواهد کرد».

و حالا ابلهانه اصرار می‌کند که با افزایش قیمت بنزین قیمتها افزایش پیدا نمی‌کند.

یک هموطن: «من یه پیک موتوریم با این سهمیه بنزین چیکار کنم»؟

یک هموطن دیگر: «من الآن از فلکه شهرک دانشگاه تا اینجا خودم اومدم ۱۵هزار تومن. من این مسیرو ۳هزار تومن میومدم».

البته مردم خوب می‌دانند مشکل نه در اتاقهای دربسته که در کف خیابان و میدانهای شهر حل می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6b3b42bc-fc45-4d01-8ee6-5614a084d9d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات