728 x 90

افزایش بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار

افزایش بی‌سابقه قیمت خودرو
افزایش بی‌سابقه قیمت خودرو

امروز شنبه ۲۲آبان قیمت خودرو به شکل چشمگیری در بازار افزایش پیدا کرد. خودروی پژو پارس اتوماتیک امروز ۳۷۰میلیون تومان در بازار فروخته می‌شد و نسبت به هفته قبل ۱۰میلیون تومان گرانتر شده بود. شایان یادآوریست که در اواخر هفته گذشته رئیسی جلاد با یک فرمان نمایشی برای خودروسازان افزایش قیمت را منع کرده بود.

تجارت نیوز ۲۲آبان نوشت: با وجود منتفی شدن افزایش قیمت خودرو در کارخانه، اما روند گرانی‌ها در بازار آزاد ادامه دارد و در اولین روز هفته تقریبا تمامی مدل‌های پرتیراژ در مقایسه با آخرین روز کاری هفته قبل قیمت بیشتری دارند.(بتا سهم)

قیمت خودروهای داخلی هفته گذشته به صورت روزانه افزایش پیدا کرد تا اینکه روز سه‌شنبه سایپا و ایران خودرو بیانیه افزایش قیمت کارخانه خودروهای خود را صادر کردند. افزایش قیمت کارخانه ایران خودرو و سایپا در حالتی بود که بسیاری از خودروهای در بازار هفته گذشته رکوردهای قیمتی جدیدی را ثبت کردند.

قیمت پراید ۱۱۱ در آخرین روز معاملاتی به قیمت ۱۶۳میلیون تومان و قیمت پراید ۱۳۱ به ۱۴۴میلیون تومان افزایش پیدا کرد. قیمت تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ با قیمت ۱۷۴میلیون تومان ثبت شده است که قیمت کارخانه آن ۱۲۳میلیون تومان اعلام شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3cbcbe0f-e479-4501-88b2-bbc44d3fb30c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات