728 x 90

افزایش باز هم بیشتر قیمت مایحتاج ضروری مردم

افزایش قیمت مایحتاج ضروری مردم
افزایش قیمت مایحتاج ضروری مردم

خبرگزاری حکومتی ایسنا روز شنبه ۹بهمن در گزارشی از افزایش قیمت مایحتاج ضروری مردم نوشت: «بررسی قیمت کالاهای اساسی در آغاز بهمن نسبت به ماه قبل نشان می‌دهد که برنج ایرانی و سیب‌زمینی با ۱۷ و ۱۱درصد افزایش قیمت در صدر افزایش قیمت قرار دارند. قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی با سه درصد افزایش نسبت به ماه قبل به ۱۳۶هزار تومان و هر کیلو گوساله و گوسفند زنده با ۳ و ۷درصد افزایش به نزدیک ۵۶ و ۶۰هزار تومان رسیده است».

ایسنا نوشت: در اول بهمن قیمت گوشت گوسفندی، گوسفند و گوساله زنده، قند و شکر، چای، برنج هندی، نخود و عدس، موز و سیب، پیاز، خرما، رب، گچ سفید، پودر شوینده و کاغذ یک تا ۱۰درصد افزایش یافته است.

هم‌چنین قیمت هر کیلو شکر و قند با ۱۰ و ۷درصد افزایش نسبت به ماه قبل به بیش از ۱۶ و ۱۹هزار تومان و هر کیلو چای با ۲ تا ۳درصد افزایش به ۱۲۴ تا ۱۳۰هزار تومان رسیده است. قیمت هر کیلو نخود، عدس با ۳درصد افزایش به ۳۹ و ۴۲ و رب، پیاز، موز و سیب زرد نیز با ۳، ۳، ۴ و ۳درصد افزایش به حدود ۳۲هزار، ۷۵۰۰، ۳۳هزار و ۱۹هزار و ۴۰۰تومان رسیده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1e27bf3d-86c6-4eff-989a-9598607741ca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات