728 x 90

اعدام ۱۱زندانی در یک روز

اعدام در ایران
اعدام در ایران

دژخیمان خامنه‌ای ۳زندانی را در زندان لنگرود قم اعدام کردند. این زندانیان پیش‌تر از بابت اتهامات مرتبط به مواد مخدر به اعدام محکوم شده بودند.

این زندانیان روز شنبه اول مردادماه ۱۴۰۱، در زندان لنگرود قم اعدام شدند. هویت این زندانیان «حامد صفا، علی محمد مرادی و علی حسینی، اهل و ساکن محله چهار راه سرگردان شهر قم» عنوان شده است.

رژیم آخوندی همچنین روز شنبه اول مردادماه، ۷زندانی را در زندانهای زاهدان و زابل اعدام کرد. یکی از زنان هموطن بلوچ در میان اعدام شدگان دیده می‌شود.

در همین روز قضاییه جلادن در شیراز برای ارعاب و کنترل اوضاع ملتهب اجتماعی، از اعدام ایمان سبزیکار جوانی که معاون پاسگاه بیدزرد شیراز را در حین مزاحمت و درگیری با مردم به هلاکت رسانده بود خبر داد.

معاون پاسگاه بیدزرد شیراز در بهمن‌ماه گذشته به‌دنبال مزاحمت برای دو جوان، با مقابله جوانان مواجه شد و در جریان درگیری با آنها به هلاکت رسید.

جوانان شیرازی در جریان درگیری بهمن‌ماه پس از مجازات معاون پاسگاه بیدزرد، سلاحهای وی و یک مزدور همراهش را مصادره و صحنه را ترک کردند.

 

هم‌چنین در تاریخ ۱۸تیرماه، یک زندانی دیگر با هویت «بهادر نوروزی» در زندان لنگرود قم به اجرا درآمد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/65c6121b-f18b-4a3c-a1e7-d22b6936c5ed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات