728 x 90

اعدام وحشیانه ۱۵زندانی در چهارشنبه و پنجشنبه ۲۵و۲۶ مهر، اعدام ۱۲زن در دوران پزشکیان

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

ماشین اعدام و کشتار خامنه‌ای در وحشت از قیام و سرنگونی بی‌وقفه کار می‌کند

اعدام وحشیانه ۱۵زندانی در چهارشنبه و پنجشنبه ۲۵و۲۶ مهر، اعدام ۱۲زن در دوران پزشکیان

 

ماشین اعدام و کشتار خامنه‌ای در وحشت از قیام و سرنگونی بی‌وقفه در حرکت است. دژخیمان پنجشنبه ۲۶مهر ۶زندانی را به دار آویختند. در این روز عباس کریمی ۳۶ساله و محمدعلی نجفی ۳۵ساله در اصفهان، نورمراد گراوند و یک زندانی به‌نام سنجری در قزوین و دو زندانی در قم اعدام شدند.

روز چهارشنبه ۲۵ مهر در یک کشتار سبعانه دیگر ۹زندانی به دست جلادان حلق‌آویز شدند که نام یکی از آنها در اطلاعیه قبلی اعلام شد. ۸زندانی دیگر عبارتند از رسول فیلی و یک زن زندانی در همدان، عبدالباری تاجیک، پاشا پشتو، جاوید احمد خانی و یک زندانی به‌نام رحمان در زندان قزلحصار، محسن مختاری در شیراز و یک زندانی در مشهد. روز ۲۳ مهر نیز علاوه بر یک اعدام که در اطلاعیه قبلی اعلام شد، علیرضا خشاوه‌پور در مشهد به دار آویخته شد.

به این ترتیب از مرداد ماه و روی کار آمدن پزشکیان دست کم ۳۱۶زندانی از جمله ۱۲زن روانه چوبه‌های دار شده‌اند.

معامله و مذاکره با رژیم رکورد دار اعدام و شکنجه در جهان امروز، پایمال کردن اصول جهان‌شمول حقوق‌بشری و مشوق این رژیم در ادامه نقض وحشیانه و سیستماتیک حقوق‌بشر و صدور تروریسم و جنگ‌افروزی از سوی این رژیم است. روابط دیپلماتیک و تجاری با این رژیم باید به توقف شکنجه و اعدام مشروط شود و سران آن به‌خاطر چهار دهه جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی در برابر عدالت قرار گیرند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۷ مهر ۱۴۰۳ (۱۸ اکتبر ۲۰۲۴)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/27c49f87-9ff9-430a-b225-7ce1dc914b0a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات