728 x 90

اعدام جنایتکارانه ۳۹زندانی شامل ۷زن در آذرماه برای ایجاد رعب و وحشت و ممانعت از گسترش اعتراضات

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

اعدام جنایتکارانه ۳۹زندانی شامل ۷زن در آذرماه برای ایجاد رعب و وحشت و ممانعت از گسترش اعتراضات

سه تن از اعدام شدگان به هنگام دستگیری کمتر از ۱۸سال داشته‌اند.

رژیم آخوندی یک‌روز بدون اعدام باقی نمی‌ماند. سردمداران آن به‌خاطر ۴دهه جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی باید محاکمه شوند.

روز یکشنبه ۲۸آذر دژخیمان رژیم آخوندی یک زن زندانی به نام فاطمه اصلانی را در زندان اصفهان و سه زندانی به نامهای حامد درویش، نعیم شه‌بخش و عبدالخالد سالارزهی را در زندان شیراز اعدام کردند. روز قبل از آن شنبه ۲۷آذر نیز یک زندانی به‌نام هادی شهریاری در زندان عادل‌آباد شیراز حلق‌آویز شد.

به این ترتیب شمار اعدامهای ثبت شده در آذرماه دستکم ۳۹زندانی است که شامل ۷زن و ۳نفر که به‌هنگام دستگیری کمتر از ۱۸سال داشته‌اند می‌شود. شمار اعدامهای ثبت شده از هنگام انتصاب ابراهیم رئیسی به ریاست‌جمهوری و انتصاب سردژخیم محسنی اژه‌ای به ریاست قضاییه به ۲۱۰فقره بالغ می‌شود.

فاشیسم دینی حاکم بر ایران با تشدید سرکوب و افزایش اعدامها مذبوحانه تلاش می‌کند، خشم و انزجار عمومی از این رژیم را مهار و از خیزشهای بنیان‌کن جلوگیری نماید. این رژیم بدون اعدام و سرکوب یک‌روز هم بر سرکار نمی‌ماند. ادامه و گسترش روابط با آخوندهای حاکم بر ایران باید به توقف اعدام و شکنجه مشروط شود و پرونده ۴دهه جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی توسط آنان، به شورای امنیت ملل متحد ارجاع و سردمداران این رژیم به‌ویژه خامنه‌ای، رئیسی و اژه‌ای در برابر عدالت قرار گیرند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲دی۱۴۰۰ (۲۳دسامبر۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e82ad1cd-bd01-44e8-bf53-b9659d21806d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات