728 x 90

اعدام جنایتکارانه دو زندانی در ملأعام در خمین

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

اعدام جنایتکارانه دو زندانی در ملأعام در خمین

شمار اعدامها در یک هفته به ۲۱تن و از زمان روی کار آمدن پزشکیان به ۲۱۴زندانی بالغ می‌شود

 

خامنه‌ای در وحشت از انفجار خشم مردم و جوانان شورشگر و نگران از عواقب ضربات کمرشکنی که در منطقه دریافت کرده، برای روحیه دادن به نیروهایش و ممانعت از بالا گرفتن قیام از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند.

دژخیمان در یک جنایت فجیع دوشنبه ۹مهر دو زندانی را به‌خاطر هلاکت یک افسر نیروی سرکوبگر انتظامی در آذر ۱۳۹۹، در خمین در ملأعام حلق‌آویز کردند.

پنجشنبه ۵مهر امان‌الله نهتانی در زندان زاهدان، یک زندانی در اصفهان و میلاد اخلاص‌پور در زندان کرمان اعدام شدند. چهارشنبه ۴مهر علاوه بر ۴زندانی که اعدام آنها در اطلاعیه قبلی اعلام شد، ایوب سعدی خانی در شیراز به دار آویخته شد.

به این ترتیب شمار اعدامها در یک هفته گذشته به ۲۱تن و از زمان روی کار آمدن پزشکیان از مرداد ماه به ۲۱۴زندانی بالغ می‌شود که هشت نفر از آنها از زنان زندانی بوده‌اند.

 

مقاومت ایران ملل متحد و ارگانهای ذیربط و اتحادیه اروپا و کشورهای عضو را به اقدام فوری برای نجات جان زندانیان زیر اعدام فرامی‌خواند. رژیم بی‌عملی در برابر موج اعدامها را چراغ سبزی برای ادامه جنایت و جنگ‌افروزی تلقی می‌کند. ادامه روابط سیاسی و اقتصادی با رژیم باید به توقف اعدام و شکنجه مشروط شود.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۹ مهر ۱۴۰۳ (۳۰ سپتامبر ۲۰۲۴)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5bb0cd35-5430-4416-90fc-9d6255d553bf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات