728 x 90

اعتصاب غذای زندانی سیاسی منوچهر فلاح در زندان لاکان رشت

زندانی سیاسی منوچهر فلاح در زندان لاکان رشت
زندانی سیاسی منوچهر فلاح در زندان لاکان رشت

زندانی سیاسی منوچهر فلاح در زندان لاکان رشت در اعتراض به بلاتکلیفی خود با انتشار نامه‌یی به تاریخ ۳۱تیرماه اعلام کرد که از روز اول مردادماه ۱۴۰۳، دست به اعتصاب غذا می‌زند. او اعتصاب خود را از صبح دوشنبه آغاز کرده است. منوچهر فلاح در بند میثاق زندان لاکان رشت، محبوس است.

زندانی سیاسی منوچهر فلاح متولد ۱۳۶۹، از رشت دارای یک فرزند است. او در روز ۲۷خرداد ۱۴۰۲، بازداشت و به زندان لاکان رشت منتقل شد. پس از پایان دوران بازجویی با وجود صدور وثیقه، دادستان جنایتکار گیلان به‌نام مهدی فلاح میری، مانع آزادی موقت وی شد. منوچهر فلاح پیش از این نیز در مهرماه ۱۴۰۲ در اعتراض به بازداشت طولانی و بلاتکلیفی، اقدام به اعتصاب غذا کرده بود.

این زندانی سیاسی، به اتهاماتی هم‌چون توهین به خامنه‌ای و تبلیغ علیه نظام، توسط شعبه ۳ بیدادگاه انقلاب رشت به ریاست دژخیمی به‌نام مهدی راسخی، به ۲۲ماه و ۱۷روز زندان محکوم شده است. اما در همین فاصله علیه این زندانی سیاسی پرونده دیگری گشوده شده که با وجود گذشت یک سال از بازداشت، هم‌چنان در دادگاه کیفری گیلان بلاتکلیف مانده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b624607b-ceec-4c1d-b660-7c1f9fb8185d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات