728 x 90

اعتصاب رانندگان کامیون، همبستگی سندیکای رانندگان جاده‌یی آمریکا(تیمسترز)

همبستگی سندیکای رانندگان جاده‌یی آمریکا(تیمسترز) با اعتصاب رانندگان کامیون
همبستگی سندیکای رانندگان جاده‌یی آمریکا(تیمسترز) با اعتصاب رانندگان کامیون

همبستگی سندیکای رانندگان جاده‌یی آمریکا(تیمسترز)

در برگیرنده یک میلیون و چهارصد هزار عضو در ایالات متحده و کانادا

با اعتصاب سراسری رانندگان کامیون در ایران

 

سنديکاي رانندگان جاده‌يي آمريکا (تيمسترز) که دربرگيرنده يک ميليون و ۴۰۰هزار عضو در ايالات متحده و کانادا است، همبستگي خود را با کاميون‌داران اعتصابي در سراسر ايران ابراز کرد.

 

اين سنديکا در پيامي درباره اعتصاب گسترده کاميون‌داران ايران اعلام کرد:

«آنها به‌خاطر حقوق پايين، افزايش هزينه‌هاي کار و عوارض و ساير هزينه‌ها... دست به اعتصاب زده‌اند..تيمسترز که ۱.۴ميليون کارمند... را در ايالات متحده و کانادا نمايندگي می‌کند، در همبستگي با برادران و خواهران ايراني خود می‌ايستد»

سنديکاي رانندگان جاده‌يي آمريکا خواستار پاسخ گویی به خواسته‌هاي برحق کامیونداران ایرانی و به‌رسميت‌شناختن، حقوق بين‌المللي آنها در زمینه‌های آزادی بیان و اجتماعات و تشکل شد.

 

اعتصاب رانندگان کامیون، گسترش اعتصاب به ۲۷۹شهر از ۳۱استان

اعتصاب سراسری رانندگان کامیون و خودروهای سنگین نهمین روز خود را پشت سر گذاشت. این اعتصاب بزرگ و سراسری از روز اول خرداد تا کنون در ۲۷۹شهر از ۳۱استان شکل گرفته است.

از صبح چهارشنبه نهم خرداد؛‌ اعتصاب سراسری رانندگان و کامیونداران در شهرهای مختلف ایران؛ به‌رغم توطئه و ترفندهای رژیم برای پایان دادن به این اعتصاب، با هوشياري رانندگان ادامه یافت.

 

اعتصاب رانندگان کامیون در ۲۷۹شهر از ۳۱استان

اعتصاب کامیونداران در روز نهم در شهرهای خوی؛ شهرضا؛ نجف آباد؛ اصفهان؛ تیران و کرون؛ زرین شهر؛ مبارکه؛ اهواز؛ ایلام؛ شهرکرد؛ بلداجی؛ مشهد؛ تایباد؛ خواف؛ قوچان؛ بیدک؛ شیروان؛ بجنورد؛ بندر موسوم به خمینی؛ اهواز؛‌آباده؛ کوار؛ بوانات؛ سیرجان؛ زرند؛ بردسیر؛ اسلام‌آبادغرب؛ کرمانشاه؛ آق قلا؛ خرم‌آباد؛ آمل و همدان با قدرت و اتحاد رانندگان پیش رفته است.

 

گسترش اعتصاب رانندگان کامیون در نهمین روز اعتصاب

-در بندر ماهشهر از صبح بلندگوی پایانه این بندر اعلام می‌کند که ۶هزار بار وجود دارد ولی هیچ راننده‌ای حاضر به بارگیری نیست و اعتصاب ادامه دارد.

-تاکسی‌داران در سنندج از صبح چهارشنبه ۹خرداد به اعتصاب سراسری کامیونداران پیوستند.

گزارشها حاکی است نیروهای سرکوبگر انتظامی در وحشت از گسترش اعتراض و اعتصاب تاکسی‌داران در محل حاضر شدند.

-در پایانه باربری اهواز، کامیونداران و رانندگان خودورهای سنگین برای نهمین روز متوالی به اعتصاب خود؛ ادامه دادند.

-در هشتمین روز از اعتصاب کامیونداران سراسر کشور،کارخانه سیمان شرق مشهد اقدام به بار زدن تریلرهای خود کرد. اما این تریلرها توسط رانندگان بومی شناسایی شدند و از حرکت آنها به سمت مقصد جلوگیری کرده و بارهای سیمان را در داخل خود محوطه بار تخلیه کردند.

- در ملایر رژیم آخوندی ۵۰۰مأمور ضدشورش و انتظامی را به محل کامیونداران اعتصابی گسیل کرد. -به‌دنبال اعتصاب سراسری کامیونداران کارخانجات شهرک صنعتی جی اصفهان تعطیل شدند.

 

مطالب مرتبط

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ebd979a5-4514-4623-9424-00946067b1c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات