728 x 90

اعتصاب در شرکتهای هواپیمایی لوفت هانزا و ایرفرانس و سرگردانی دهها هزار مسافر

اعتصاب کارمندان لوفت هانزا و ایرفرانس
اعتصاب کارمندان لوفت هانزا و ایرفرانس

بنا‌به اعلام رسمی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا بزرگترین شرکت هواپیمایی آلمان، نیمی از پروازهای این شرکت در روز سه‌شنبه 21فروردین 97 به‌علت اعتصاب خلبانان و کارمندان این شرکت انجام نخواهد شد.

به گفته این شرکت تنها 800پرواز از 1600پرواز این شرکت از شهرهای فرانکفورت،مونیخ،کلن و برمن انجام خواهد شد و در مجموع 90 هزار مسافر از پرواز خود محروم خواهند شد.

مذاکرات سندیکای کارگری "وردی"با کارفرمایان پیرامون درخواست اضافه حقوق 6درصدی کارمندان و خلبانان تاکنون به نتیجه نرسیده است.اما توافق برای از سرگیری پروازها به‌صورت عادی از فردا انجام شده است.

از سویی دیگر کارمندان ایرفرانس، شرکت هوایی فرانسه نیز امروز سه‌شنبه 21فروردین 97 در اعتصاب به‌سر می‌برند  این سومین روز اعتصاب در ایرفرانس از پایان ماه فوریه تاکنون است. کارمندان ایر فرانس نیز همانند همکاران خود در لوفت هانزا خواستار شش درصد اضافه حقوق هستند، امری که روسای شرکت آن را غیرقابل قبول می‌دانند.

روز چهار‌شنبه (۱۱آوریل) و همچنین روزهای ۱۷، ۱۸، ۲۳و ۲۴ماه مه نیز قرار است اعتصاب کارمندان ایرفرانس، شرکت هواپیمایی فرانسه، ادامه یابد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/84fa0b61-b2d1-4e59-8944-a3f01e3a4b2a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات