728 x 90

اعتراف کارشناس حکومتی: بیش از ۹۰درصد اساتید دانشگاه معترض هستند

احمد بخارایی کارشناس حکومتی
احمد بخارایی کارشناس حکومتی

احمد بخارایی کارشناس حکومتی طی مطلبی در سایت دیده‌بان رژیم اعتراف کرد: بیش از ۹۰درصد اساتید دانشگاه معترض هستند. اخراج اساتید، انتقام از همراهی جامعه دانشگاهی با اعتراضهاست. این شیوه برخورد با اساتید دانشگاهها را ملتهب می‌کند و تبعات جبران‌ناپذیری به همراه دارد.

وی گفت باقی اعضای هیأت علمی نباید نسبت به این روند سکوت کنند و آرام بنشینند و هر کدام راهی را برای تأثیرگذاری انتخاب کنند.

این کارشناس حکومتی هم‌چنین می‌گوید که یک تفکر اشتباهی وجود دارد که در حوزه نظام سیاسی ایران تصور می‌شود با سرکوب و پاک کردن صورت مسأله می‌توان شرایط را کنترل کرد اما این شیوه برخورد با اساتید دانشگاهها را ملتهب می‌کند و تبعات جبران‌ناپذیری به همراه دارد.

وی افزود، با اطمینان خاطر می‌گویم که بیش از ۹۰درصد اساتید هم‌نظر با اساتید اخراج شده هستند. فکر می‌کنید با اخراج چند ده نفر از این اساتید به نتیجه می‌رسید؟ سؤال این است که چرا مفهوم را نمی‌بینید و به مصداق نگاه می‌کنید؟ چرا به فکر و اندیشه‌ای که در دانشگاه در جریان است توجه نمی‌شود؟ متأسفانه در اینجا هم مانند سایر موارد برخورد اشتباهی صورت گرفته. وقتی فضای بی‌اعتمادی دامن زده و مشارکت تهدید شود، همانند برخورد با اساتید، فردا دانشگاه هم ملتهب خواهد شد و پیامدهای جبران‌ناپذیری خواهد داشت. چند ماه دیگر هم انتخابات مجلس در پیش است (سایت دیده‌بان رژیم ۱۲شهریور).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/02a32972-0316-41e6-9884-8e56f2318793"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات