728 x 90

اعتراف پاسدار قالیباف در مجلس ارتجاع: بخشی از اقشار تا ۱۲۰سال آینده هم صاحب مسکن نمی‌شوند

پاسدار قالیباف
پاسدار قالیباف

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع روز سه‌شنبه ۲۱دی ۱۴۰۰ طی سخنانی اعتراف کرد که در نظام آخوندی اقشار محروم تا ۱۲۰سال آینده هم صاحب مسکن نخواهند شد.

وی گفت: تا به‌حال یک سیاست مشخص و یک قانون محکم و یک مجری جدی برای پیاده‌سازی این سیاست‌گذاریها و راهبریها در حوزه مسکن نبوده واقعاً بخشی از اقشار ما با درآمدهای امروز شان تا یکصد و بیست سال آینده هم صاحب مسکن نمی‌شوند اینها واقعیتهایی هست که الآن وجود دارد.

پزشکیان در جلسهٔ سه‌شنبه ۲۱دی مجلس ارتجاع در سؤالی از وزیر بهداشت و درمان رژیم، به تصفیه و بازنشسته کردن گستردهٔ استادان دانشگاهها اعتراف کرد و نسبت به عواقب آن هشدار داد و گفت: تو دانشگاه دندانپزشکی همین دانشگاه تهران به‌زور گفتند ۱۲نفر باید بیایند بازنشست بکنند اساتید تمام وقت رفرال خود مملکت را چرا باید به همه چی سیاسی نگاه کنید ارائه خدمت به مردم چپ و راست نمی‌شناسه هر کی مرد در میدان عمل است بیاید به همین مردم محرومی که سنگش را به سینه می‌زنیم خدمت بده اگر راست می‌گیم نه این‌که تو شعار بیاییم پشت از این حرفها بزنیم در عمل برویم همین مردم را در حقیقت سر ببریم... این تسویه‌حساب‌هایی که در دانشگاهها شروع کردند به انحاء مختلف دارند انجام می‌دهند نکنند... اگر مردم از سیستم ما ناراضی برگردند هر حرفی بزنیم فایده نداره شعار است داریم می‌دهیم بی‌ربط است داریم این حرفها را می‌زنیم... .

یکی از اعضای مجلس ارتجاع به‌نام مظلومی در جلسهٔ علنی روز سه‌شنبه، خطاب به رئیسی جلاد با اعتراف به تشدید وخامت شرایط زیستی مردم، نسبت به‌پیامدهای آن هشدار داد و گفت: اکنون می‌خواهم صدای آه و ناله والدین داغداری که فرزندانشان در آتش خشم جاده‌های کم عرض و غیراستاندارد و حادثه خیز خوزستان مظلومانه سوختند را در خانه ملت طنین‌انداز کنم، شاید که گوشی باشد.

مسأله بورس و سرمایه‌های از دست رفته مردم بهبود نیافت و ترمیمی حاصل نشد؛ تورم و بیکاری عرصه را بر مردم تنگ کرده است؛ رکود ناشی از کرونا بازاریان را مستاصل کرده است.

آقای رئیسی زمان تحقق عینی و عملی وعده‌های عملی دولت ... ، فرا رسیده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b7035e3-ef0a-4c65-9c0b-4303f656880f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات