728 x 90

اعتراف پاسدار سلامی به ابعاد قیام و تمجید از مأموران جنایتکار رژیم به‌خاطر سرکوب اعتراضات

قیام ۱۴۰۱ - عکس از آرشیو
قیام ۱۴۰۱ - عکس از آرشیو

پاسدار سلامی سرکرده کل سپاه پاسداران با اعتراف به ابعاد قیام و با تمجید از مأموران جنایتکاران رژیم به‌خاطر سرکوب اعتراضات مردم، خطاب به خامنه‌ای مدعی شد که پاسداران و مأموران وحشت‌زده رژیم هرگز لباس جنگ را از تن بدر نمی‌آورند.

پاسدار سلامی سرکرده کل سپاه پاسداران ۱۷مرداد ۱۴۰۲ در سخنرانی در وزرات کشور رژیم گفت: این ماجرای یک فتنه جهانی بود همه بودند چه چیزی آنها را شکست کسانی که خود را و سینه خود را به شمشیر می‌زدند اینها چه کسانی بودند آنهایی که ساعت ۳ بعدازظهر از سرکار می‌آمدند لباس کار از تن در می‌آوردند لباس جنگ به تن می‌کردند. به خیابان می‌رفتند در مقابل سپاهی که دشمن آراسته بود آرایش می‌گرفتند. به رهبر عزیزمان عرض کردم که آقاجان اصحاب باوفایی دارید روی آنها حساب کنید هرگز میدان را ترک نمی‌کنند. هرگز لباس جهاد را از تن بدر نمی‌آورند. نگاه کنید چه نقشه شومی کشیده بودند هم به‌دنبال تفرقه خونین هم در هم شکستن ارکان مدیریت جامعه، بی‌ثبات‌سازی ناامن‌سازی برافروختن آتش از کار انداختن کارآیی نظام، اما شما شما اجاز ندادید.

(خبرگزاری دانشجو رژیم: ۱۷مرداد)

پاسدار حسن‌زاده سرکرده سپاه ضد محمد تهران بزرگ در جلسه سرکردگان بسیج با وحشت از قیام گفت: سال گذشته اگر امنیت را محله محور نکرده بودیم، تلاش دشمنان در تهران شکست نمی‌خورد، باید پایگاههای مقاومت برنامه داشته باشد و این هم به‌معنی ساخت موشک نیست.

وی افزود: امروز چون در جنگ شناختی و ترکیبی قرار داریم، پایگاه بسیج باید برای فعالیت در این جنگ طرح داشته باشد.

(خبرگزاری فارس رژیم: ۱۷مرداد ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ddae9670-2b82-4ee0-834d-dfeaba48c232"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات