728 x 90

اعتراف عضو ستاد کرونای رژیم به وضعیت اسفبار بهداشتی مدارس

بازگشایی مدارس در کرونا
بازگشایی مدارس در کرونا

مردانی عضو کمیته حکومتی کرونا با تمسخر نسبت به ادعای وزیر آموزش و پرورش رژیم که گفته بود همه مدارس دنیا باز است، به وضعیت‌بار فاجعه‌بار بهداشتی مدارس اشاره کرد و گفت:

«در دنیا وضعیت رعایت پروتکل‌ها مثل اینجا است؟ در مدارس ما بروید گریه‌تان می‌گیرد، در دستشویی‌ها حتی مایع و دستمال کاغذی وجود ندارد، برخی ماسک نمی‌زنند و وقتی دانش‌آموزی علائم دارد به او نمی‌گویند در خانه بمان».

مردانی افزود: سویه اومیکرون نسبت به سویه دلتا سرعت بیشتری دارد و بیشتر کودکان و نوجوانان را درگیر می‌کند چرا که این قشر واکسن نزده و قشر آسیب‌پذیر جامعه ما هستند. البته اومیکرون برای بزرگسالان هم است اما بیشتر به سراغ قشر آسیب‌پذیر و واکسن نزده می‌رود و آنها را مبتلا و درگیر می‌کند.

ما به کمیته علمی ستاد کرونا هشدار دادیم که مدارس را غیرحضوری کنند. در مناطق قرمز هم اصل بر غیرحضوری بودن است. هم‌چنین قرار شده که وضعیت رنگ‌بندی شهرها روزانه اعلام شود. اومیکرون سریع به پیک می‌رسد و سریع هم عبور می‌کند و امیدوارم سریع‌تر این بحران عبور کند.

(سایت حکومتی رویداد ۲۴ - چهارشنبه ۲۰بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c06b13ed-d324-4c75-ad06-b7203ef78df7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات