728 x 90

اعتراف تحلیلگر حکومتی به ناکارآمدی دولت رئیسی در پاسخ به خواسته مردم

محمدعلی پورمختار
محمدعلی پورمختار

محمدعلی پورمختار که از او به‌عنوان تحلیگر اصولگرای مسائل سیاسی نامبرده شده به گزارش سایت دیدبان روز شنبه ۳۰بهمن، به بی‌کفایتی دولت رئیسی و اعتراضات گسترده اذعان کرد و گفت: اعتراض‌هایی که امروز وجود دارد بیشتر صنفی هستند و مطالبات مختص به خودشان را دارند. البته این مطالبات در دولتهای گذشته نیز وجود داشته است اما به‌نظر می‌آید برای این دولت خیلی زود چنین اتفاقی افتاده است.

پورمختار افزود: کسانی که امروز معترض هستند شاید توقع بالایی از این دولت داشتند به این معنا که ظرف مدت زمان کوتاهی می‌تواند مشکلات آنها را برطرف کند، حالا وقتی این توقعات برآورده نمی‌شود، طبیعتاً این گروه شروع به اعتراض می‌کنند. نمونه‌اش هم معلمان هستند که به عدم اجرای قانون رتبه‌بندی اعتراض دارند چون به‌لحاظ معیشت و حقوق دغدغه‌مند هستند.

وی اضافه کرد: کشاورزان نیز امروز درگیر مسائل و مشکلات درآمدی هستند مخصوصاً محصولاتی که به خریدهای تضمینی دارند. موضوع دیگر آنها نیز تأمین نهادهای دامی و کشاورزی است. در حوزه کارمندان اداری نیز امروز مطالباتی دیده می‌شود و آنها خواستار تجدیدنظر در نحوه محاسبه حقوق و مزایای‌شان هستند.

این کارشناس حکومتی هم‌چنین با اشاره به شعارهای پوشالی رئیسی وقتی رئیس قوه قضاییه رژیم بود، گفت: روزی که رئیسی رئیس قوه قضاییه بود، از دولت مطالبه داشت که به فکر رفع مشکلات معیشتی کارمندان، کارکنان و کارگران باشد. حالا که خودش در جایگاه ریاست‌جمهوری قرار دارد، انتظار آن اقشار از رئیسی این است که در کوتاه مدت کاری انجام دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c409c88-5949-45a2-b234-a0f90990e181"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات