728 x 90

اعتراف به‌ کسادی صندوقها و سفارش به رقم‌سازی

کسادی انتخابات
کسادی انتخابات

ورشکستگی نمایش انتخابات رژیم از قبل برای رژیم مثل روز روشن بود. این موضوع را مقامات و مهره‌های ریز و درشت نظام و دست‌اندرکاران این نمایش به بیانهای مختلف مستقیم یا غیرمستقیم اعتراف کرده‌اند.

نفرت مردم از نمایش انتخابات رژیم به قدری برای نظام محرز است که حتی در نمایشهای تبلیغاتی خودش هم ناگزیر شده است از زبان مهره‌های دست‌چین شده به گوشه‌ای از نفرت مردم و مهر باطلشان بر ادعای مردمی بودن مجلس آخوندی اذعان کند.

تلویزیون شبکه ۳ رژیم روز ۳۰بهمن ۹۸ در برنامه‌ای با عنوان «بدون توقف» به بررسی چالشهای نمایش انتخابات رژیم پرداخت و گفت: «صدای مردم را باید بشنویم این من نمی‌دانم چرا فقط توی تریبون‌ها دیده می‌شود؟ خب صدای مردم را آیا اون موقع که مثلا کارگرها حقوق نگرفتند و آمدند بیرون اون موقع نباید صدای مردم را بشنویم؟!».

عبدالله ناصری مهرهٔ باند مغلوب نظام اذعان کرد: «پیش‌بینی می‌شود میزان مشارکت در انتخابات کمتر از دوره‌های گذشته باشد این یک واقعیت است که آقای کدخدایی هم به حضور کم‌ مردم اذعان دارد».

این مهرهٔ باند مغلوب در مورد رقم‌سازی به‌رغم سوت و کور بودن حوزه‌های رأی‌گیری به نظام توصیه کرد: «با این حال تحت هر شرایطی فکر می‌کنم مشارکت مردم ۴۵ درصد اعلام شود». عبدالله ناصری در ادامه به نظام توصیه دیگری هم کرد و آن این‌که در مورد میزان مشارکت مردم در این نمایش، درصد آمار جوانان شرکت‌کننده را بیشتر از افراد سالخورده اعلام کند تا نظام بتواند بر اساس آن ادعای دموکراتیک بودن و پرشور بودن این نمایش ضدمردمی را بکند. این کارشناس حکومتی در یک ضدونقیض‌گویی که ناشی از جنگ بر سر سهم قدرت است در انتها شورای نگهبان خامنه‌ای را مورد حمله قرار داده و نوشته است: «سال‌هاست اهلیت شورای نگهبان زیر سؤال رفته».(روزنامه حکومتی جهان صنعت ۱اسفند ۹۸ )

آخوند حسینی انصاری راد، از مهره‌های باند مغلوب نیز در دعوای باندی به کسادی صندوق‌های نمایش انتخابات اذعان کرد و از جمله گفت: «مشارکت طبقه متوسط و آگاه کم خواهد بود. طبقه متوسط و طرفداران کنش سیاسی در این انتخابات شرکت نخواهند کرد».(روزنامه حکومتی ستاره صبح ۱اسفند ۹۸)

آخوند ناطق نوری هم که نگران کسادی نمایش انتخابات رژیم بود و این‌که حتی نیروهای رژیم به نظام پشت کرده باشند، آنان را که حاضر به شرکت در نمایشهای حکومتی نیستند برای کشاندن به نمایش انتخابات از «معاندین» و «جریانهای افراطی خارج کشور» ترساند و در حالی‌که نظام آخوندی را «ایران عزیز» می‌نامید به آنان هشدار داد: « قهر کردن با صندوق رأی باعث پیشروی جریانهای افراطی داخل و خارج کشور و رشد نیروهای معاند منافع ملی و تمامیت ارضی ایران عزیز است».(روزنامه حکومتی ستاره صبح ۱اسفند ۹۸)

پیش از اینها داریوش قنبری، عضو پیشین مجلس ارتجاع، در همین روزنامه ستاره صبح در مقاله‌ای با عنوان ترکیب مجلس آینده نیاز به پیش‌بینی ندارد، گفته بود: «آنچه در سطح جامعه می‌بینیم نشانگر این است که فضای لازم که باید ایجاد می‌شد ایجاد نشده و انگارنه‌انگار که انتخابات برگزار می‌شود... در شهرهای بزرگ شور مناسبی برای انتخابات دیده نمی‌شود».

این اعترافات صریح را می‌توان به‌صورت غیرمستقیم از اظهارات خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع هم دریافت که با دجالگری شرکت در نمایش حکومتی را واجب عینی اعلام کرد. البته این پیام برای ته‌مانده نیروهای خودش کاربرد دارد چرا که می‌داند احکامش و خودش و ولایتش پیشاپیش توسط مردم ایران مهر باطل خورده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e1241d93-1f4e-4d49-8ad2-937ed1aa3a62"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات