728 x 90

اعتراف به‌ رانت‌خواری و فساد حکومتی در فاجعه متروپل آبادان

محمد جعفر منتظری دادستان جنایتکار آخوندها
محمد جعفر منتظری دادستان جنایتکار آخوندها

محمد جعفر منتظری دادستان کل رژیم طی اظهاراتی در تلویزیون شبکه خبر (۷خرداد) گفت: اولاً متأسفانه در اثر روابط ناسالمی که حالا معلوم شده بین بعضی از صاحبان این ساختمانها و در بعضی از مسئولان مربوطه هست امر نظارت بر ساختمانها در ابعاد مختلف مواجه با اشکال است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد رژیم در اروند نیز اعتراف کرد: چند قرارداد هلدینگ عبدالباقی خلاف قانون بود، اینها پروژه‌هایی بوده که زمین آنها به‌نام منطقه آزاد بوده است و در مدیریت قبل به وی واگذار شده بود. 

محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس رژیم گفت: شهرداری آبادان مالک مشارکتی متروپل بوده است و تعارض منافع صورت گرفته است. مجوز ۴ طبقه را به ۱۰ طبقه تغییر داده بودند.

وی افزود: نه شهرداری و نه دادستانی آبادان و نه وزارت راه و شهرسازی به تذکرات و مکاتبات نظام مهندسی توجه نکرده بودند (انتخاب رژیم۸ خرداد).

 

رئیس سابق سازمان نظام مهندسی رژیم اعتراف کرد: شهرداری تهران مجوز ساخت ۱۲۷ برج بر روی گسل را صادر کرد، اما برای حفظ حیثیت، اجازه انتشار اسامی ساختمانهای پرخطر را ندادند (خبرگزاری حکومتی ایلنا ۷ خرداد).

 

نایب‌رئیس کمیسیون تلفیق شورای حکومتی شهر کرج اعلام کرد که فاجعه متروپل در کرج قریب‌الوقوع است. وی گفت: گود حصارک به‌عنوان خطری بالقوه در قلب شهر کرج محرز است و شهرداری نه تنها اقدامی برای رفع خطر در دستور ندارد بلکه مصوبه کمک‌هزینه انتقال ساکنان در منازل تا رفع خطر را نیز اجرا نمی‌کند (سایت صدای رسای شهر رژیم ۷ خرداد).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1de6909d-5558-4b36-91df-cc653ec42b8b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات