728 x 90

اعتراف امام جمعه‌های خامنه‌ای در تهران و اردکان به گرانی‌های سرسام‌آور و تلاش برای در بردن ولی‌فقیه ارتجاع

آخوند احمد خاتمی - آخوند اسماعیل شاکر
آخوند احمد خاتمی - آخوند اسماعیل شاکر

آخوند احمد خاتمی، نماینده و امام جمعهٔ خامنه‌ای روز ۲اردیبهشت در نمایش جمعهٔ تهران با دجال‌بازی نفرت‌انگیزی به گرانی‌های سرسام‌آور در ایران اعتراف کرد و در وحشت از شرایط انفجاری جامعه، به‌طور ننگینی تلاش کرد ولی‌فقیه ارتجاع را از آتش خشم مردم در ببرد. وی گفت:

مسأله گرانی قیمت‌ها و افزایش سرسام‌آور و افسارگسیخته قیمت‌ها درد جانکاه مقام معظم رهبری ست! دیدید در پیام سال نو با چه تلخی از این گرانیها یاد کردند! رئیس جمهور محترم هم همین درد جانکاه را دارند مسئولان همراه‌شان هم در تلاش برای علاج این درد جانکاه هستند این‌که مردم هیچ پیش‌بینی فردا را نداشته باشند که قیمت‌ها چه‌ها خواهد شد ناآرامی در جان‌شان ایجاد می‌کنه! ما دعا می‌کنیم مسئولان محترم را که خداوند بهترین راه‌ها را پیش روی‌شان بگذارد...

 

آخوند خاتمی در ادامهٔ سخنرانی خود، به بن‌بست مذاکرات اتمی اعتراف کرد و با اشاره به علل این بن‌بست گفت:

همه می‌دانند که مذاکرات وین متوقف شده! تمام حرف این هست آنچه را که مقام معظم رهبری می‌خواهند باید تحقق پیدا کند! اولاً باید قصه تضمین جدی باشد نه این‌که امروز قرارداد ببندند فردا یکی بیاید نقض کند.

مسأله پی‌ام دی که مدام ایران را محکوم می‌کنند به این‌که شما در پی ساخت بمب اتم هستید بابا چند بار تکذیب کنیم و چند بار شما این دروغ را تکرار می‌کنید؟ پرونده این ماجرا را ببندید و همه تحریم‌ها بلا استثنا باید لغو بشود، تحریم‌های هسته‌یی تحریم‌های حقوق‌بشری، حرف ما این است مقامات مذاکره‌کننده ما هم به حمدالله مؤمن متدین ذره‌یی از این خطوط قرمز مقام معظم رهبری عبور نخواهند کرد.

 

آخوند شاکر امام جمعه خامنه‌ای در اردکان یزد در جمعه‌بازار این شهر نسبت به گرانی‌های افسارگسیخته اعلام خطر کرد و گفت:

از گرانی‌هایی که اول سال نو ماشاالله در بازار مردم می‌بینند خیلی گلایه دارند انتظار ندارند انتظار مردم از دولت انقلابی و مردمی این نیست که ظرف چند ماه همه مشکلات کشور را حل کنند مردم هم اینها را می‌دانند اما این انتظار فراگیر و عموم مردم است که باید هر چه زودتر جلوی این گرانیهای بی‌حساب و کتاب گرفته بشه بازار کنترل بشه در شهرستان اردکان مکرر در این ماه مبارک رمضان به ما مراجعه کردند به‌خاطر افزایش اجاره بهای خانه‌ها اقشار کم در آمد کارگر مستأجرین به‌شدت گلایه دارند چهل درصد پنجاه درصد صددرصد روی اجاره‌ها خب این کارگر از کجا بیاورد؟ (سایت حکومتی هیأت آنلاین ۲اردیبهشت).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c2e37e38-ce02-4494-a7a3-9a4d54b45a31"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات