728 x 90

اطلاعیه کمیته ایتالیایی پارلمانترها برای یک ایران آزاد نسبت به آنچه در اشرف۳ رخ داد

کمیته ایتالیایی پارلمانترها برای یک ایران آزاد
کمیته ایتالیایی پارلمانترها برای یک ایران آزاد

اطلاعیه کمیته ایتالیایی پارلمانترها برای یک ایران آزاد

۳۱ خرداد ۱۴۰۲

«کمیته پارلمانترها برای یک ایران آزاد» که ۱۹سناتور و نماینده ایتالیایی به آن پایبند هستند، نسبت به آنچه در «اشرف۳» که میزبان حدود ۳۰۰۰تبعیدی ایرانی در نزدیکی پایتخت آلبانی است رخ داده و بارها مورد تهدید، حمله و حملات بسیار جدی رژیم آیت‌الله تهران قرار گرفته بود، ابراز نگرانی کرد. .

بر اساس آنچه که از رسانه‌ها و سایر منابع مستقل دریافت شده، بیش از ۱۰۰۰ پلیس آلبانیایی به‌طور ناگهانی و بدون هیچ هشداری به "اشرف۳" حمله کرده و کمپ را تحت یک جستجوی دقیق و در عین‌حال پرانرژی قرار دادند که با اعتراضات ساکنان روبه‌رو شد و پلیس با استفاده از اسپریهای آزار دهنده پاسخ داد.

سال‌هاست که شاهد حملات متعددی بوده‌ایم که «سازمان مجاهدین خلق» و شورای ملی مقاومت ایران به ریاست مریم رجوی، پس از حوادث تاریخی، هم‌چنان در خاک آلبانی از سوی رژیم ایران دریافت می‌کنند. تصمیم تیرانا در سال۲۰۱۳ برای میزبانی از اکثریت مخالفان و پناهندگان سیاسی بود که از کشتارهای انجام شده توسط رژیم ایران جان سالم به در برده بودند.

تلاش‌های مکرر برای نفوذ، کمپینهای اطلاعات نادرست و حملات تروریستی علیه مخالفان رژیم ایران که در خارج از کشور پناهنده هستند - در آلبانی و در بقیه اروپا - ماهیت ذاتا تروریستی آیت‌الله‌های حاکم در ایران را نشان می‌دهد.

آلبانی سال گذشته شاهد مستقیمی بود که پس از حمله سایبری گسترده علیه زیرساختهای حیاتی در این کشور، نخست وزیر ادی راما تصمیم درستی برای قطع "روابط دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران" گرفت... .

حوادث دیروز و مهمتر از همه خبر مرگ یک نفر و بستری شدن دهها تن از ساکنان اشرف-۳، ما را ناامید و مصمم کرد تا از مقامات آلبانی بخواهیم که همه شرایط و دلایل را به فوریت روشن کنند. عملیات غیرمنتظره پلیس دقیقاً در "روز جهانی پناهجو است صورت گرفت.

کمیته ایتالیایی پارلمانترها برای یک ایران آزاد

رئیس کمیته: سناتور جولیو ترتزی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d508f688-c7a7-41fd-8619-f28654fca303"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات