728 x 90

اطلاعیه سازمان امنیت سوئد: رژیم ایران از باندهای تبهکار در سوئد برای اقدام علیه دولتها و افراد و گروه‌های مخالف استفاده می‌کند

پلیس سوئد
پلیس سوئد

اطلاعیه سازمان امنیت سوئد

رژیم ایران از باندهای تبهکار در سوئد

برای اقدام علیه دولت‌ها و افراد و گروه‌های مخالف استفاده می‌کند

سرویس امنیتی سوئد در ۱۰خرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد: «سرویس امنیت (سوئد) می‌تواند ثابت کند که رژیم ایران از شبکه‌های جنایتکار در سوئد برای انجام اعمال خشونت‌بار علیه سایر دولت‌ها، گروه‌ها یا افرادی در سوئد که به‌عنوان یک تهدید تلقی می‌شوند، استفاده می‌کند.

(رژیم) ایران چندین سال است که فعالیت‌های تهدیدآمیز امنیتی در داخل و علیه سوئد انجام داده است. فعالیت‌های تهدیدآمیز امنیتی آنها در طول تاریخ عمدتاً گروه‌ها و افراد اپوزیسیون را در میان ایرانیان در تبعید هدف قرار داده است.

(رژیم) ایران به همین منظور قبلاً در کشورهای دیگر اروپا از خشونت استفاده کرده است. برای انجام این فعالیت‌های تهدیدآمیز امنیتی، رژیم ایران از شبکه‌های جنایتکار استفاده کرده است.

 

خبرگزاری رویترز در همین رابطه گزارش داد، سرویس امنیتی سوئد اعلام کرد که رژیم ایران در تدارک عملیات خشونت‌آمیز با استفاده از شبکه‌های جنایی در کشور سوئد علیه کشورها، گروه‌ها و افراد است. در اغلب موارد این موارد گروه‌ها و افراد مخالف ایرانی تبعیدی را دربرمی‌گیرد و به نمایندگان دیگر کشورها مانند اسراییل هم گسترش پیدا کرده‌اند.

 

یادآوری می‌کنیم که مجاهدین و مقاومت ایران از ۳۰سال پیش از هدف‌های تغییرناپذیر جاسوسی و تروریسم رژیم آخوندی در سوئد بودند. در همین رابطه در سال ۱۳۷۲، ۴دیپلمات تروریست رژیم از سوئد اخراج شدند و دادگاه سوئد یک مزدور سفارت به‌نام جمشید عابدی لاهوری را به جرم جاسوسی علیه مجاهدین به یک‌سال‌ونیم زندان محکوم نمود.

در همان زمان مقاومت ایران توطئه ترور مسئولان مجاهدین و نمایندگان شورای ملی مقاومت در سوئد را افشا کرد که به اخراج دیپلمات‌های رژیم منجر شد.

خواهران مجاهد بدری پورطباخ، فرشته یگانه و مجاهد خلق ابوالقاسم رضایی که در آن زمان در سوئد در یک مأموریت سیاسی بودند، سوژه‌های مشخص توطئه دیپلمات تروریست‌های اعزامی وزارت اطلاعات آخوندها و دژخیم فلاحیان وزیر وقت اطلاعات بودند. این همان توطئه شکست‌خورده‌ای است که به‌دنبال آن ۴دیپلمات تروریست رژیم از سوئد اخراج شدند.

نشریه مجاهد

یک نمونه دیگر از اقدامات تروریستی رژیم علیه مجاهدین به آتش کشیدن خودروی ون متعلق به هواداران در روز ۳آبان ۱۴۰۰ بود که در مقابل منزل آقای حسین عبدی در استکهلم صورت گرفت. واضح است که تا وقتی لانه جاسوسی رژیم در استکهلم بسته نشده اطلاعات آخوندی و نیروی تروریستی قدس از تروریسم و جاسوسی با کمک مزدوران افشا شده یا سلول‌های خفته خود دست برنمی‌دارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4612a616-c842-4364-9862-348265551e46"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات