728 x 90

اشرف بروجردی: سرنوشت شیخ فضل‌الله نوری برای ما تکرار خواهد شد

قیام آبان۹۸
قیام آبان۹۸

اشرف بروجردی معاون سابق وزیر کشور رژیم گفت: با رد فله‌یی صلاحیتها توسط شورای نگهبان، اقبال مردم به صندوق‌های رأی و حمایت از دولت و حاکمیت کاهش پیدا می‌کند و مردم احساس می‌کنند که در قفسی گرفتار شده‌اند و باید قفس را بشکنند و خود را نجات دهند. بنابراین چنین شرایطی در این حد آسیب‌زاست.

 

بروجردی از مهره‌های باند موسوم به اصلاح‌طلبان که توسط شورای نگهبان ارتجاع حذف و دفن شد روز ۷خرداد در گفتگو با خبرگزاری حکومتی ایلنا گفت: رد صلاحیت فله‌ای و بی‌حساب و کتاب شورای نگهبان، دموکراسی در کشور را نابود کرد یعنی ما چیزی به اسم دموکراسی و آزاداندیشی نداریم و همه باید تحت‌الامر باشیم.

متأسفانه همه چیز ما سیاست‌زده است. حتی قوانین ما نیز در سیطره سیاست قرار گرفته است. شورای نگهبان بر اساس سیاسی‌کاری این رفتار را می‌کند؛ طبیعتاً مردمی که امروز صبوری می‌کنند یک روز به این نتیجه می‌رسند که این مملکت به همه ما تعلق دارد و متعلق به چند نفر خاص نیست که بخواهند بر سرنوشت مردم حکومت کنند.

اگر روزی مردم دستشان برسد موضوع شیخ فضل‌الله نوری مجدداً تکرار برای همه ما خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6a0819a-1eb9-4fd8-9314-d8268e06590e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات