728 x 90

اسکای نیوز: تظاهر کنندگان خواستار اخراج نمایندگان رژیم ایران از شورای حقوق‌بشر بودند

تظاهرات ایرانیان آزاده در ژنو - ۷ اسفند ۹۷
تظاهرات ایرانیان آزاده در ژنو - ۷ اسفند ۹۷

اسکای نیوز در گزارشی از تظاهرات ایرانیان آزاده در ژنو گفت: ایرانیان مخالف رژیم ایران در مقابل مقر سازمان ملل ‌متحد در شهر ژنو به تظاهرات پرداختند. آنان خواستار اخراج نمایندگان رژیم ایران از شورای حقوق‌بشر شدند. تظاهر کنندگان شعارهایی مبنی بر محکومیت جنایات رژیم ایران سرمی‌دادند واز سازمان ملل ‌متحد خواستار اقدامات عملی برای محاکمه سران این رژیم به‌خاطر ارتکاب جنایات علیه بشریت شدند.

خانم دولت نوروزی نماینده شورای ملی مقاومت ایران در انگلستان روز سه‌شنبه ۷ اسفند در مصاحبه با اسکای نیوز درباره تظاهرات ایرانیان در ژنو گفت: صدها نفر از ایرانیان از تمامی شهرهای سویس در ژنو گردهم آمده‌اند و خواهان رسیدگی به جنایات رژیم آخوندی علیه حقوق‌بشر شدند. ۱۲۰هزار زندانی در ایران به‌دست این رژیم جنایتکار اعدام شده‌اند که ۳۰هزار نفرشان از زندانیان سیاسی بوده‌اند که در سال ۶۷اعدام شده‌اند. بنابراین زمان آن فرا رسیده است که شورای حقوق‌بشر این رژیم را به‌خاطر این‌همه جنایت مورد حسابرسی قرار دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a6ce64bf-016e-4062-be70-eddb622fe8a6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات