728 x 90

اسکات فرانکلین، نماینده کنگره آمریکا: نام‌گذاری سپاه پاسداران به‌عنوان هر چیزی غیر از یک سازمان تروریستی نامعقول است.

اسکات فرانکلین، جمهوریخواه از فلوریدا، عضو کمیته نیروهای مسلح کنگره آمریکا
اسکات فرانکلین، جمهوریخواه از فلوریدا، عضو کمیته نیروهای مسلح کنگره آمریکا

 اسکات فرانکلین، جمهوریخواه از فلوریدا، عضو کمیته نیروهای مسلح کنگره آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز در روز ۵فروردین در رابطه با تهدیدات رژیم ایران گفت: نامگذاری کردن سپاه پاسداران به عنوان هر چیزی غیر از یک سازمان تروریستی نامعقول است.

 

قسمتی از مصاحبه اسکات فرانکلین با فاکس نیوز:

مجری: از مجموعه‌ایده‌های بد این دولت، این یکی [خارج کردن سپاه از لیست تروریستی -م] را چطور رتبه‌بندی می‌کنید؟

 اسکات فرانکلین، جمهوریخواه از فلوریدا، عضو کمیته نیروهای مسلح کنگره آمریکا: این ایده در صدر همه ایده‌های بد است که من می‌توانم تصور کنم. نامگذاری کردن سپاه پاسداران به‌عنوان هر چیزی غیر از یک سازمان تروریستی نامعقول است.

 

مجری: به ما توضیح دهید که سپاه پاسداران واقعاً چقدر خطرناک است.

اسکات فرانکلین: IRGC یا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌طور کامل بازوی تروریستی رژیم ایران است. آنها در پشت همه نیروهای نیابتی قرار دارند که در سراسر خاورمیانه آشوب ایجاد می‌کنند. چه حزب‌الله در لبنان باشد چه حماس در نوار غزه یا حوثیها در یمن. نیروهای قدس به نیروهای نظامی ما در عراق حمله می‌کنند. و در همه این موارد که ایران در آن دست دارد سپاه پاسداران بازوی آن است. این فقط نظر من نیست. من هفته گذشته با فرمانده فرماندهی مرکزی ژنرال مک کنزی در زمانی که در برابر ما شهادت می‌داد صحبت کردم. من به‌طور مشخص از وی در مورد سپاه پاسداران سؤال کردم و او گفت که آنها قلب تروریسم این رژیم هستند. و آنها سرانگشتانشان در همه جای اقتصاد ایران وجود دارد. بنابراین هر کاری که ما انجام می‌دهیم تا در زمینه اقتصادی ایران را تقویت کنیم به‌طور مستقیم به دست سپاه پاسداران می‌رسد... .

 

مجری: ما باید با ایران و پیگیری سلاحهای اتمی توسط آن چطور مقابله کنیم؟

اسکات فرانکلین: ما آنها را تحت فشار قرار می‌دهیم تا مجبور شوند در عرصه جهانی رفتاری مسئولانه داشته باشند. و من می‌گویم تا زمانی که آنها به دخالت در فعالیت‌های تروریستی ادامه می‌دهند مانند کاری که الآن در چند جبهه در خاورمیانه انجام می‌دهند، شما با آنها مانند یک بازیگر متمدن در صحنه جهانی رفتار نمی‌کنید. موضوع به این سادگی است. آنها یک رژیم یاغی هستند مخاطب حرف من مردم ایران نیستند. آنها شایسته رهبری بهتری هستند. شما اطلاع دارید که از سال۱۹۷۹ رژیم این‌طور بوده است. این کاری است که آنها باید انجام دهند. به‌نظر من ما نباید دنبال تغییر رژیم باشیم ولی رژیم کنونی نظامی نیست که بتوان با آن مانند یک رژیم مسئول رفتار کرد. (فاکس نیوز ۵فروردین).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/99d2f113-9c32-4e32-bf84-fc56ddef6889"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات