728 x 90

مصاحبه تلویزیون الحدث با فرزین هاشمی:

اسرار شبکه جاسوسی رژیم ایران در اروپا با مدیریت اسدالله اسدی در دادگاه آنتورپ افشا شده است

فرزین هاشمی
فرزین هاشمی

طرح تروریستی برای انفجار گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس که هدف اصلی آن خانم مریم رجوی بود به تأیید خامنه‌ای و شورای عالی امنیت رژیم به ریاست روحانی رسیده بود

 

زمان آن رسیده که دولتهای اروپایی با اتخاذ سیاست قاطع حق مردم و مقاومت ایران برای تغییر در ایران را به‌رسمیت بشناسند

 

تلویزیون الحدث در گزارشی از آخرین وضعیت پرونده اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم و سه مزدور جنایتکار همدست آن گفت: اسدالله اسدی مدیریت یک شبکه جاسوسی در اروپا را به عهده داشته است که اسرار آن اخیراً فاش شده است.

فرزین هاشمی با افشای جزئیات مهمی از شهادتش در برابر دادگاه آنتورپ در بلژیک گفت: من در جریان محاکمه در دادگاه حضور داشتم. این یک طرح تروریستی و هدفش مریم رجوی پرزیدنت منتخب مقاومت ایران بود. اسدالله اسدی و سه همکارش در این طرح تروریستی دست داشتند. اسدی بمب را از ایران با هواپیما آورده و آنرا در لوکزامبورگ به دو مجری انفجار تحویل داده‌است.

شورای ملی مقاومت ایران در جریان تحقیقاتش اطلاعات مشروحی را به‌دست آورده از جمله این‌که تصمیم‌گیری بر سر این طرح تروریستی در شورای عالی امنیت ملی به ریاست حسن روحانی ـ رئیس‌جمهور رژیم ـ اتخاذ شده و خامنه‌ای نیز آن را تأییدکرده است. متعاقباً وزیر اطلاعات در هماهنگی با وزارت‌خارجه فرمان اجرای این طرح را صادر کرده است. هم‌چنین اطلاعات دیگری به دادگاه ارائه شد مبنی بر این‌که اسدی برای انجام چنین حملات تروریستی پولهای کلانی را به همکارانش می‌داده است و آنها حداقل از یک‌سال قبل برای این عملیات طراحی کرده بودند. همه این جزئیات در دادگاه ارائه شد و مورد توجه قرار گرفت به‌طوری‌که وکیل اسدی هیچ توجیهی نداشت که از خود یا مزدورش یا موکلش دفاع کند. لذا تنها حرفش این بود که موکلش یک دیپلمات است و از مصونیت دیپلماتیک برخوردار است. اما این بهانه رد شد زیرا اطلاعات دیگری به دادگاه ارائه شد مبنی بر این‌که این یک اقدام فردی از سوی اسدالله اسدی نبوده بلکه این یک تصمیم اتخاذ شده از سوی رژیم ایران بوده که همین امر ما را به موضوع تروریسم بین‌المللی رهنمون می‌کند. از این‌رو مقاومت ایران تأکید دارد که مجری واقعی این جنایت رژیم ایران است که باید به پای میز عدالت کشانده شود.

 

فرزین هاشمی نماینده شورای ملی مقاومت در دادگاه آنتورپ افزود: بر اساس دلایل متقن ارائه شده در دادگاه و هم‌چنین اطلاعاتی که به‌منظور انجام تحقیقات گردآوری کرده بودیم، دادستان در کیفرخواست خود خواهان ۲۵سال زندان برای اسدی و ۲۰سال برای دو همکارش شد. ما امیدواریم که دادگاه برای آنها حکم به سالهای طولانی زندان بدهد.

اما روند قضایی تنها یک جنبه از موضوع است. واقعیت این است که به اثبات رسید رژیم ایران و وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات بی‌واسطه در این عمل تروریستی دست داشته‌اند. لذا زمان آن رسیده که دولتهای اروپایی اقدامات مناسبی را برای در پیش گرفتن سیاستی قاطع در قبال رژیم ایران اتخاذ کنند. زیرا این رژیم طی ۴۰سال گذشته در تروریسم موجود در خاک اروپا و در کارهای تروریستی در منطقه و کشورهای همسایه ایران دست دارد. اما این دفعه اول است که یک دیپلمات چنین عمل تروریستی را انجام می‌دهد و با دستانی آلوده به خون دستگیر می‌شود. لذا ما انتظار داریم که اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی در مورد سیاست‌هایشان و تعامل با رژیم ایران بازنگری کنند و در کنار مردم ایران بایستند. برای دستیابی به یک راه‌حل به‌رسمیت شناختن حق مردم ایران برای تغییر و به‌رسمیت شناختن مقاومت ایران، به نفع منطقه به منزله شروع مرحله صلح و آرامش در منطقه است. این امر صرفاً مربوط به تروریسم در اروپا نمی‌شود بلکه بحث بر سر رژیمی است که بر سرکوب داخلی و صدور تروریسم و بنیادگرایی به‌عنوان دو پایه برای بقای خود متکی است. این رژیم در ضعیف‌ترین وضعیت خود قرار دارد. مردم در سراسر کشور با خواست پایان این دیکتاتوری به اعتراض بر می‌خیزند. راه‌حل نهایی به‌دست مردم ایران است و کشورهای منطقه و کشورهای جهان باید در کنار مردم ایران بایستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/912d3beb-daa9-4ea6-bff9-1a490ec3779b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات