728 x 90

استماع در سنا با شهادت ژنرال مک کنزی در مورد آرایش نیروها با الویت بازدارندگی در برابر اقدامات مخرب رژیم ایران

ژنرال مک کنزی
ژنرال مک کنزی

سایت کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا روز سه‌شنبه ۲۴اسفند خبر از استماع کمیته نیروهای مسلح سنا با شهادت ژنرال مک کنزی در مورد آرایش نیروها داد.

سناتور رید، رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا گفت: ایجاد بازدارندگی در برابر فعالیت‌های مخرب و بی‌ثبات کننده رژیم ایران بدون تحریکات غیرضروری در صدر اولویتهای سنتکام قرار دارد. این یک مأموریت پیچیده و فوری است. همین آخر هفته گذشته ایران مسئولیت حمله موشکی به نزدیکی کنسولگری ما در اربیل عراق را پذیرفت. این حمله در پی رفتار شرورانه تنش افزای ایران و نیروهای نیابتی آن صورت می‌گیرد. آنها به افزایش حملات پهپادی و موشکی در منطقه ادامه می‌دهند از جمله علیه پایگاههای نظامی در عراق، سوریه، عربستان سعودی و امارات متحده عربی.

ژنرال فرانک مک کنزی: سنتکام چهل سال پیش تشکیل شد تا با یک حکومت افراط‌گرا که در تهران قدرت را به دست گرفت مقابله کند. و با ابر قدرتی که در آن موقع به‌رغم محکومیت‌های بین‌المللی کشور مستقل افغانستان را اشغال کرده بود و رژیم دست‌نشانده خود آنجا گذاشته بود، مقابله کند. امروز، ایران به همان میزان که در سال۱۹۷۹ بود، تهدیدی برای منافع آمریکا و ثبات منطقه است. برخلاف این تهدیدی که ایران ایجاد می‌کند از هر زمان دیگری بیشتر است... .

 

مایلم آرایش نیروهایمان در خاورمیانه را به‌طور مشخص توضیح بدهم، در این زمینه ایران بزرگترین تهدید را برای منافع آمریکا و امنیت منطقه در تمامیت اش ایجاد می‌کند. ایران از طریق نیروهای نیابتی و مزدورانش بی‌ثباتی را در مناطق مختلف دامن زده است که از یمن تا شبه جزیره عربی تا عراق و سوریه به لبنان تا مرزهای اسراییل امتداد می‌یابد.

سناتور جیم اینهوف عضو ارشد کمیته نیروهای مسلح سنا: من سه چالش در سنتکام می‌بینم: نیروهای نیابتی تروریست ایران که به‌صورت فزاینده‌یی تهاجمی‌تر اقدام می‌کنند همزمان که شرکای ما به‌طور فزاینده‌یی به عزم آمریکا شک دارند... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8520a80f-e70e-49bd-ac02-b6c4b7febabc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات