728 x 90

استقراض وام از روسیه، تحت عنوان «یک دوره سیاه شناخته شده است»

استقراض وام
استقراض وام

روزنامه حکومتی همدلی با درج مطلبی؛ با عنوان «تهران دوباره بدهکار مسکو شد» استقراض وام از روسیه را با ذکر نمونه تاریخی آن تحت عنوان این‌که به «یک دوره سیاه شناخته‌شده است» یادآور شد که آخوند رئیسی قصد دارد تمدید آن را به‌عنوان «دستاوردی» که در سفر به مسکو داشته است قلمداد کند.

همدلی نوشت:... پیش از انقلاب نیز سابقه اخذ وام از سوی ایران به سال‌های خیلی دور یعنی زمان سلطنت قاجاریه بازمی‌گردد که همواره به‌عنوان یک دوره سیاه شناخته‌شده است. . روز گذشته نمایندگان مجلس اصول‌گرای یازدهم به دولت اجازه دادند که برای بار دوم از روس‌ها وام بگیرد. پیش از این نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس دهم برای اولین بار به دولت حسن روحانی اجازه دادند که از دولت روسیه استقراض کند؛ وامی که تاکنون جزییات و شرایط آن مشخص نشده است (؟!).
گزارشهای مختلف نشان می‌دهد که دولت (آخوند) رئیسی تلاش دارد که رسماً اعلام کند تمدید این وام دستاورد سفر رئیسی و دیدار او با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه است. .
همدلی با اشاره به قراردادهای خائنانه و وطن‌فروشانه حاکمیت آخوندی افزود: طی سال‌های اخیر برخی مناسبات مختلف ایران با دولتهایی مانند چین و روسیه افزایش پیدا کرده اما اطلاع‌رسانی از کیفیت این مناسبات نیز بسیار کم است. از جمله قرارداد ۲۵ساله ایران و چین که تاکنون هیچ توضیحی درباره جزییات آن به مردم داده نشده است، حتی بسیاری از نمایندگان نیز از جزییات آن اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند. باین‌حال دولتی‌ها می‌گویند این قرارداد به نفع کشور است (!)... (روزنامه حکومتی همدلی ۴اسفند). 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8868d51f-66c7-41d9-b57b-7be1e28609ea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات