728 x 90

استقبال سخنگوی مجاهدین از دعوت ابلهانه وزارت‌خارجه رژیم و فراخوان مجدد برای شرکت در یک دادگاه بین‌المللی

سخنگوی مجاهدین - ۱۷آبان۱۴۰۰
سخنگوی مجاهدین - ۱۷آبان۱۴۰۰

به‌خاطر بین‌المللی کردن ضرورت محاکمهٔ جلاد۶۷

توسط مجاهدین از آمریکا تا گلاسکو در انگلستان و سنای ایتالیا

غیظ و جنون ارتجاع از قضاییه جلادان به وزارت‌خارجه رژیم رسید

 

کنفرانس مطبوعاتی خطیب‌زاده سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم ۱۷آبان:

خبرنگار: اخیراً نشست منافقین را داشتیم حالا با همکاری مجلس سنای ایتالیا در خصوص بررسی وضعیت حقوق‌بشر در ایران به‌منظور جلوگیری از تکرار چنین موضوعاتی کشورهای اروپایی با چنین گروه‌های تروریستی همکاریهایی را دارند در این ابعاد در واقع چه اقدامی از طرف وزارت‌خارجه حالا در احضار سفیر و امثالهم صورت می‌گیره. متشکرم.

خطیب زاده: گروهک ورشکسته منافقین نمی‌تواند طرف هیچ طرف هیچ کشور یا طرف هیچ شخصیت حقیقی یا حقوقی برجسته‌ای باشد مگر این‌که خود اونها خودشان را در سطح این گروهک پایین آورده باشند. من همه را دعوت می‌کنم که به سابقه و ماهیت این گروهک دقت بکنند البته جمهوری اسلامی ایران هم در چارچوب مجاری دیپلماتیکش همواره این موضوعات را پیگیری کرده.

 

سخنگوی مجاهدین با استقبال از دعوت ابلهانه وزارت‌خارجه رژیم از ورود به «سابقه و ماهیت» مجاهدین بار دیگر به خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع و رئیسی جلاد۶۷ در مقام رئیس‌جمهور رژیم گوشزد کرد موافقت و آمادگی خود را برای شرکت در یک دادگاه بین‌المللی برای رسیدگی به «سابقه و ماهیت» مجاهدین در جنب نسل‌کشی و ۴۰سال جنایت علیه بشریت از جانب رژیم آخوندی اعلام کنند. علی‌القاعده رژیمی که مدعیست مجاهدین ۱۷هزار نفر از سران و عوامل و مزدوران آن را کیفر داده‌اند نباید از دعوت خودش برای ورود به سابقه و ماهیت امر سر باز بزند. وانگهی رژیم می‌تواند در همین دادگاه سایر موضوعات مورد علاقه‌اش را که تاکنون در حدود ۶۰۰کتاب علیه مجاهدین منتشر کرده مطرح کند. از طلاق‌های اجباری تا دریافت پول از امارات و عربستان سعودی و گرفتن اطلاعات هسته‌یی رژیم از اسراییل و آمریکا و به‌کار گرفتن کودکان در هر گونه عملیات نظامی و فساد اخلاقی مجاهدین و هر رطب و یابس دیگری که از دیرباز در چنتهٔ آخوندها یافت می‌شود.

 

 

استقبال مقاومت ایران از یک دادگاه بین‌المللی

با حضور خامنه‌ای و روحانی و رئیسی

و همه شاهدان و شاکیان و مدعیان

مسعود رجوی-۱۸اسفند۱۳۹۹ - دعوت از خامنه‌ای، روحانی و رئیسی برای شرکت در دادگاه بین‌المللی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0f161233-c208-40af-847a-efc85b143cd1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات