728 x 90

استرون استیونسون: جواد ظریف در برابر دوربین‌ها لبخند می‌زند، در حالی‌که رژیم مخالفان را شکنجه می‌کند

جواد ظریف وزیر خارجه رژیم آخوندی
جواد ظریف وزیر خارجه رژیم آخوندی

خبرگزاری یونایتدپرس بین‌المللی مقاله‌یی به قلم استرون استیونسون هماهنگ‌کننده کارزار تغییر برای ایران مخابره کرد. عنوان این مقاله از این قرار است:

استرون استیونسون: جواد ظریف در برابر دوربین‌ها لبخند می‌زند، در حالی‌که رژیم مخالفان را شکنجه می‌کند

یونایتدپرس بین‌المللی ۷اوت ۲۰۱۹:

با ریش به‌خوبی مرتب شده‌اش، با خنده فراخ و موی سفید عقب رفته اش(که هرگز با عمامه پوشانده نشده)، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به‌طور گسترده در رسانه‌های غربی به‌عنوان چهره معتدل نظام خود نگریسته می‌شود، ولی واقعیت کاملاً متفاوت است.

تسلط ظریف به زبان انگلیسی و آشنایی‌اش با ایالات متحده در سال ۱۹۸۲ منجر به انتصاب وی به‌عنوان عضوی از هیات نمایندگی رژیم ایران در سازمان ملل در نیویورک شد. صعود وی در چرخه‌های دیپلماتیک شهابی بود و منجر به انتصاب او به‌عنوان وزیر خارجه در سال ۲۰۱۳ شد.

در این نقش، او تیم رژیم ایران را که در برجام با ۵عضو دائمی شورای امنیت سازمان ملل و اتحادیه اروپا مذاکره کرد، هدایت نمود.

این یک کار بسیار غلط در مماشات مهندسی شده توسط دولت اوباما بود. [دولت اوباما] تحریم‌های رژیم ایران را حذف کرد و به آن اجازه داد تا به‌مبلغ ۱۵۰میلیارد دلار دارایی منجمد شده دسترسی پیدا کند، که رژیم سریعاً برای تقویت کم‍پین ترور بین‌المللی خود و تأمین مالی جنگهای نیابتی در خاورمیانه استفاده کرد.

هفته گذشته، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که ظریف به فهرست تحریم‌های علیه رژیم افزوده شده‌است و او را "به جای وزیر امور خارجه" به‌عنوان وزیر تبلیغات خطاب می‌کند. او سخنگوی حکومت دیکتاتوری است که آزادی بیان را سرکوب می‌کند.

پمپئو گفت که ظریف مثل جوزف گوبلز نازیها در دهه ۱۹۳۰ است، که در سراسر جهان سفر می‌کند و تلاش می‌کند رفتار جنایتکارانه رژیم ایران را توجیه کند، مثل توقیف غیرقانونی نفتکش استنا ایمپرو با پرچم بریتانیا در تنگه هرمز، تخریب شش تانکر نفتی دیگر در خلیج‌فارس و واژگون کردن یک پهپاد آمریکایی در فضای هوایی بین‌المللی.

وی به‌عنوان وزیر خارجه یک رژیم توسط پمپئو به‌عنوان پدر خوانده تروریست توصیف شد، ظریف بالاترین رئیس دیپلمات سفارت وین بود که متهم به تحویل مواد منفجره به سه مأمور ایرانی همراه با دستورالعمل بمب‌گذاری گردهمایی اپوزیسیون در پاریس در ژوئن ۲۰۱۸ شده است. ظریف همچنین مسئول سفیر و معاون اول سفارت رژیم ایران در آلبانی بود که هر دوی آنها از این کشور در دسامبر گذشته به اتهامات مشابه اخراج شدند.

در حالی که ظریف برای دوربین‌ها در غرب لبخند می‌زند، از زمان به قدرت رسیدنش در سال ۲۰۱۳، دولت وی بیش از ۳هزار‌و‌پانصد نفر از جمله زنان و بچه‌ها را اعدام کرده است.

در داخل ایران، شکنجه‌گران و جلادان پرمشغله‌تر از همیشه هستند و مصمم هستند که همه اپوزیسیون را تحت موجی از ترس و سرکوب له کنند.

ولی ظریف، با جنایات علیه بشریت بیگانه نیست.

او به‌عنوان یک دیپلمات ارشد حرفه‌یی در سازمان ملل در سال ۱۹۸۸ فعال بود در حالی که دولت وی بیش از ۳۰هزار زندانی سیاسی از اعضا و حامیان مجاهدین خلق ایران، جنبش اپوزیسیون دموکراتیک اصلی در ایران را کشتار کرده است.

در سال ۱۹۸۹، کمی بعد از جنایت وحشتناک علیه بشریت، ظریف به‌عنوان سفیر رژیم ایران در سازمان ملل منصوب شد....

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a59d4d19-f9e9-4b15-8de0-d7ef463523c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات