728 x 90

استراون استیونسون: غرب اکنون باید بر تغییر رژیم در ایران تمرکز کند

استراون استیونسون
استراون استیونسون

نشریه هرالد اسکاتلند روز چهارشنبه ۱۸آبان مطلبی به قلم استروان استیونسون با عنوان «غرب اکنون باید بر تغییر رژیم در ایران تمرکز کند» را درج کرده است. در این مطلب آمده است:
مردان و زنان جوان غیرمسلح با میله‌های آهنی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند، با گاز اشک‌آور پاشیده می‌شوند، با شلیک گلوله از کار افتاده و با شلیک گلوله کشته می‌شوند.
غرب به جای حمایت از مردم سرکوب شده ایران و حمایت از جنبش اصلی و اپوزیسیون دمکراتیک آنها، مجاهدین خلق، سعی کرد روایتی ضعیف از تندروها در مقابل اصلاح‌طلبان درون رژیم ابداع کند، گویی به نوعی صلح، عدالت، آزادی و دموکراسی را می‌توان با جایگزینی مجموعه‌ای از ستمگران عمامه‌دار با مجموعه‌ای دیگر احیا کرد. این یک طنز خطرناک بود.

استیونسون در ادامه می‌نویسد: حتی در حال حاضر، ماله کشان آخوندها استدلال می‌کنند که شورش خودجوش و بدون رهبری است و بنابراین فاقد انسجام است و محکوم به شکست است. این یک تصویر عمدی گمراه‌کننده از وضعیت است.
سال‌هاست که واحدهای مقاومت مجاهدین خلق در شهرها و شهرستانهای سراسر ایران تأسیس شده‌اند. در پنج سال گذشته، آنها با حمایت و هماهنگی رهبر برجسته خود، خانم مریم رجوی، به‌طور تصاعدی رشد کرده‌اند. این یگانهای مقاومت شجاع نقشی حیاتی در راه‌اندازی و مدیریت اعتراضات جاری و هم‌چنین هدایت جهت قیام با تمرکز بر خواسته اصلی مردم ایران برای تغییر رژیم ایفا کرده‌اند...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fbd2f60a-d6f9-4669-a497-84f66b845b8c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات