728 x 90

استراون استیونسون: بایدن می‌خواهد که باران هدیه را در سال جدید بر ایران بباراند

استراون استیونسون نماینده پیشین پارلمان اروپا
استراون استیونسون نماینده پیشین پارلمان اروپا

سایت تاون هال روز یکشنبه ۱۴فروردین در مطلبی به قلم استراون استیونسون نماینده پیشین پارلمان اروپا و به‌نقل از وی درباره توافق اتمی آمریکا با رژیم ایران نوشت: خامنه‌ای حالا در انتظار دریافت یک پول بادآورده چندین میلیارد دلاری است.

استیونسون نوشت: به‌نظر می‌رسد که امسال برای علی خامنه‌ای، ولایت فقیه روانی بنیادگرای جمهوری اسلامی ایران یک سال خوب خواهد بود. به‌خاطر سخاوت پرزیدنت جو بایدن، خامنه‌ای که سالهای پیاپی به‌خاطر تحریم‌های آمریکا اقتصادش فلج شده و اشتیاقش برای تأمین مالی جنبش‌های تروریستی در سراسر جهان مهار شده بود، حالا در انتظار دریافت یک پول بادآورده چندین میلیارد دلاری است.

وی افزود: در حالی که ایرانیان نوروز را جشن می‌گیرند- سال نو پارسی- پرزیدنت رو به افول آمریکا علائمی نشان داده که آماده است که توافق جدید هسته‌یی با رژیم ایران را امضا نماید. گفتگوها در وین که با هدف احیای توافق مرده بی‌حاصل شده صورت گرفته‌اند، اکنون ماههاست که در جریان هستند.

نماینده پیشین پارلمان اروپا هم‌چنین نوشت: اکنون به‌نظر می‌رسد که کاخ‌ سفید مشتاق است که توافقی را امضا نماید که تحریم‌های «فشار حداکثری» را که توسط پرزیدنت ترامپ هنگامی که او به‌طور یک جانبه از توافق هسته‌یی در سال۲۰۱۸ بیرون کشید، اعمال شده بود، برمی‌دارد. پایان دادن به تحریم‌ها، میلیاردها داراییهای منجمد شده ایرانیها را آزاد می‌کند. هم‌چنین رژیم آخوندی را قادر خواهد ساخت که مجدداً بازاریابی هیدروکربنهای خودش را به بازارهای سراسر جهان وارد کند. در حالی که نفت خام اکنون بیش از بشکه‌ای ۱۱۵دلار به فروش می‌رسد، ملاها سرانجام به بانک خواهند خندید!

استیونسون انتصاب آخوند رئیسی را روشن‌ترین علامت ملاها برای عدم تغییر روند چهل ساله خود دانسته و نوشت: انتخاب قلابی ابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران در ماه اوت سال گذشته روشن‌ترین علامت مبنی بر این بود که ملاها قصد ندارند که آهنگ خود را تغییر دهند. رئیسی یک قاضی بدنام اعدام با طناب دار است که به او اتهام زده شده است که در کمیسیون مرگ که بیش از ۳۰هزار زندانی سیاسی را در سال۱۹۸۸ به اعدام محکوم کرده است نقش داشته و این امر هم اینک به‌طور فعالی از جانب سازمان ملل مورد تحقیق قرار گرفته است. رئیسی که به‌خاطر جنایاتش علیه بشریت به «جلاد تهران» شناخته می‌شود به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمان داد که به بیش از ۱۵۰۰معترض جوان در جریان قیامهای سراسری در اواخر ۲۰۱۹ شلیک کنند و آنها را بکشند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e601a15f-7ce7-46a4-a410-5ed2c676d105"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات