728 x 90

از هر سه نفر ایرانی، یک نفر مایل به مهاجرت است

مهاجرت  - عکس از آرشیو
مهاجرت - عکس از آرشیو

خبرگزاری حکومتی انتخاب ۲۴آذر، در یک نظرسنجی به افزایش مهاجرت ایرانیان تحت حاکمیت آخوندی اعتراف کرد و دلایل آن را «عوامل اقتصادی» به‌عنوان «مهم‌ترین انگیزه افراد برای مهاجرت» توصیف کرد.
این رسانه حکومتی با اذعان به وضعیت فروپاشیده اقتصادی رژیم که باعث کوچ و مهاجرت شده است نوشت: بر اساس مرکز افکارسنجی کیو، در آذرماه تمایل به مهاجرت در سال۹۵برابر با ۲۹.۸درصد بوده است به عبارتی ۲۹.۸ درصد از افراد در آن سال بیان کرده‌اند که مایلند مهاجرت کنند. اکنون بر اساس مرکز افکار سنجی کیو در آذرماه ۱۴۰۰، این نسبت به بیش از ۳۳درصد رسیده است. نتایج نظرسنجی کیو نشان داد، عوامل اقتصادی مهم‌ترین انگیزه افراد برای مهاجرت به حساب می‌آیند.

در همین رابطه قاضی‌زاده هاشمی عضو مجلس رژیم پیرامون مهاجرت و فرار مغزها از حاکمیت آخوندی با ذکر نمونه‌ای در مجلس ارتجاع گفت: متأسفانه طی سه سال گذشته حدود ۴هزار نفر پزشک و حدود ۳۰۰هزار نفر از جمعیت دانشگاهی که مدارک آنها فوق‌لیسانس و دکترا بوده، از کشور مهاجرت کردند.
عضو مجلس ارتجاع در ادامه گفت: زمانی که انجمنهای صنفی، تخصصی و دانشگاهی نتوانند دایره نفوذ خود را به‌معنای جذب و نگهداری افراد جهت مشارکت در توسعه و آبادانی کشور حفظ و صیانت کنند، گریز از مرکز شکل می‌گیرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/58368408-858f-49ca-8603-92f36bd631b6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات