728 x 90

از خیزش شبانه تا سیلی که در راه است

آیا در زمان قطع برق که مردم در شرایط سختی قرار می‌گیرند، برق مزارع بیت‌کوین سپاه هم قطع می‌شود؟ آیا از هزاران میلیون کیلووات ساعت برق صادراتی، پولی به جیب ملت ریخته می‌شود یا ریخته خواهد شد؟ این پرسش‌ها هیچ نیازی به توضیح ندارد؛ زیرا به اثبات رسیده که تنها چیزی که برای حاکمیت آخوندی اهمیت ندارد زندگی و معیشت مردم ایران است؛ اما اکنون این وضعیت آن‌قدر بحرانی شده که رسانه‌های حکومتی هم مجبورند به گوشه‌هایی از آن اعتراف کنند.

روزنامه حکومتی آرمان در مقاله‌یی با تیتر: «نگذارید سیل بیاید» نوشته است: « قطعی برق به خیلی چیزهای دیگر پیوند خورده است. اعتصابات کارگران در بخش‌های مختلف که به‌دنبال حقوق و مزایای بهتری هستند و اما صدایشان شنیده نمی‌شود یا ماجرای بی‌آبی در مناطق محروم سیستان و بلوچستان در کنار اوج‌گیری کرونا... حالا آنچه پیش‌روی مردم است‌، چشم‌اندازی بدتر از امروز است و گوش‌هایی که قصد شنیدن ندارند. ای کاش پیش از آن که دیر شود و سیل بیاید گوش‌ها شست‌وشو شوند» (آرمان ۱۵تیر۱۴۰۰).

روزنامه حکومتی مردم‌سالاری کمبود آب، قطعی برق و گسترش کرونا را مثلث بحران خوانده و نوشته است: «ایــن مثلث بحران، حالا زندگی را در سراســر کشــور به مرز غیرممکن رســانده اســت» (مردم‌سالاری ۱۵تیر۱۴۰۰).

آنچه مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی از آن درهراسند عبارت است از آتشفشان خشم مردم که هر لحظه در شرف فوران است و خوب می‌دانند که آنچه در راه است با هیچ نمونه‌یی از گذشته قابل قیاس نیست!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ca7e9e96-6b38-46fc-88f0-838c5a3c182c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات