728 x 90

ادعای وقیحانه نیروی انتظامی: قتل میرموسوی استثنایی است و خدشه‌ای به اعتبار ما وارد نمی‌کند

محمد میرموسوی جوان جان‌باخته لاهیجانی
محمد میرموسوی جوان جان‌باخته لاهیجانی

نیروی سرکوبگر انتظامی برای سرپوش گذاشتن بر قتل فجیع محمد میرموسوی در زیرشکنجه دژخیمان خامنه‌ای، در اطلاعیه دیگری با وقاحت مدعی شد که این جنایت خدشه‌ای به نیروی انتظامی وارد نمی‌کند. در این اطلاعیه با دجالبازی‌های معمول رژیم، این قتل فجیح که نمونه‌های بسیاری در زندان‌ها ی رژیم داشته است، «اتقافی استثنایی» قلمداد شده و برای ماستمالی و رفع و رجوع جنایت، آمده است:

۱- فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان به سبب عدم نظارت کافی بر عملکرد و رفتار کارکنان عزل گردید.

۲- به سبب پیچیدگی موضوع، نتیجه‌گیری نهایی پیرامون «علت تامه» فوت مرحوم میرموسوی منوط به گزارش قطعی پزشکی قانونی است.

۳- خدمات شبانه‌روزی قاطبه مأموران و کارکنان متعهّد پلیس و ارائه خدمت صادقانه به مردم از مرز تا شهر و روستا، همواره مورد ستایش قرار گرفته و حادثه اخیر، اتفاقی استثنایی است و خدشه‌ای به آن وارد نمی‌آورد.

 

روزنامه حکومتی شرق روز شنبه ۱۰شهریور با اذعان به آثار جنایت وحوش خامنه‌ای در پیکر جوان به‌قتل رسیده نوشت: در ۲روز گذشته تصاویر جسد شرحه‌شرحه سیدمحمد میرموسوی، جوان ساکن لنگرود، فضای مجازی را پر کرده است؛ ماجرایی تلخ و بهتی باورنکردنی که هم وجدان عمومی جامعه را جریحه‌دار کرده و هم صدای فعالان حقوق‌بشر را بلند.

این منبع افزود: ماجرا اما بعد از مرگ و به عبارت دقیق‌تر قتل سیدمحمد میرموسوی رسانه‌یی شد. تصاویر و فیلم‌های کوتاهی از جسد او در غسال‌خانه به بیرون مخابره شد که از ضرب و جرح شدید پیش از مرگ حکایت داشت. حتی به نظر می‌رسد گلوله‌ای هم به سیدمحمد شلیک شده بود. فردی در این ویدئو قسمتی از کمر آش‌ولاش او را به دوربین نشان می‌داد و می‌گفت: «اینجاها سوراخ شده است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9ec1f10c-027a-417d-9a27-3e326981c8f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات