728 x 90

ادای احترام مردمی به ویتالی اسکاکن افسر قهرمان اوکراینی که با عملیات فدایی پل محل عبور نیروهای روسی را منفجر کرد

ادای احترام به ویتالی اسکاکن افسر  قهرمان اوکراینی
ادای احترام به ویتالی اسکاکن افسر قهرمان اوکراینی

ادای احترام مردمی

به ویتالی اسکاکن افسر قهرمان اوکراینی

که با عملیات فدایی و به بهای جانش پل محل عبور نیروهای روسی را منفجر کرد

 

نیویورک پست در همین باره گزارش کرد: یک سرباز اوکراینی در منطقه جنوبی خرسون، طی یک عملیات انتحاری پل ورودی به منطقه را منفجر کرد تا مانع ورود تانکهای روسی به منطقه شود.

ارتش اوکراین اعلام کرد افسر تکاور مهندسی، ویتالی اسکاکن ولادیمیریویچ، یک قهرمان بود که خود را فدای میهنش کرد. ارتش اوکراین هم‌چنین اعلام کرد، این افسر قهرمان زمانی که ستونی از تانکهای روسی قصد داشتند از پل استراتژیکی هنی‌چـِسک Henichesk که شبه جزیزه کریمه را به اوکراین متصل می‌کرد، عبور کنند، مسئولیت نگهبانی پل را برعهده داشت. هنگامی‌که ارتش روسیه قصد داشت با عبور از این پل اولین حمله زمینی خود به اوکراین را انجام دهد، فرمانده نیروهای اوکراین اعلام کرد تنها راه ممانعت از عبور نیروهای روسی، انهدام پل است. ولادیمیریویچ مأموریت مین‌گذاری پل را به عهده گرفت. او پل را به‌طور کامل مین‌گذاری کرد، اما فرصت آنرا نیافت که جان خود را نجات دهد و پل را همراه با خودش منفجر کرد. همکاران این افسر اوکراینی به خبرنگاران گفتند کار قهرمانانه او عاملی کیفی و مهم در متوقف کردن نیروهای روسی و ایجاد فرصت برای تکمیل آرایش دفاعی نیروهای اوکراینی بود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4f3fb417-7d7e-4798-8183-bf5b7af596ce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات