728 x 90

ادامهٔ بحران عرضه بنزین و هراس و سراسیمگی رژیم

صف طولانی بنزین
صف طولانی بنزین

روز پنجشنبه ۵آبان در سومین روز بحران عرضه بنزین، وزارت نفت رژیم اعتراف کرد، تعداد کمی از جایگاهها سوخت (حدود ۱۰ الی ۱۵درصد) از جایگاهها تا صبح روز پنجشنبه به سامانه متصل شده و بنزین سهمیه‌ای ۱۵۰۰تومانی توزیع می‌کنند ولی در سایر پمپ‌بنزینها رانندگان ناگزیرند سوخت را به قیمت آزاد یعنی۳۰۰۰ تومان خریداری کنند.

سالاری مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی رژیم ۶آبان۱۴۰۰: حدود ۳۶۰۰جایگاه ما فعال هستند در سطح کشور، ۷۰۰مجموعه به سامانه متصل شده و مردم می‌تونند در این ۷۰۰جایگاه از کارت سوخت‌شون استفاده بکنند. (تلویزیون شبکه یک رژیم ۶آبان)

تلویزیون رژیم ۶آبان ۱۴۰۰:

مجری رژیم: به گفتهٔ سخنگوی وزارت نفت، اکنون امکان دریافت بنزین در ۵۰۰جایگاه با کارت سوخت هم فراهم شده است.

فروزنده افزود: اکنون ۲۹۰۰جایگاه سوخت در مدار قرار دارد و مردم می‌توانند به‌صورت آفلاین و با قیمت آزاد بنزین دریافت کنند.(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۶آبان)

پاسدار شمخانی دبیر و نماینده خامنه‌ای در شورای عالی امنیت رژیم روز پنجشنبه وحشت شدید نظام ولایت را از خیر قیام، در مقایسه آبان ۱۴۰۰با آبان ۹۸ آشکار کرد و نوشت: گرچه خط اول پدافند غیرعامل (ما) با حمه سایبری به سامانه سوخت درهم شکست، اما دشمن را در هدفش یعنی به آشوب کشیدن ایران ناکام گذاشت. مدیریت هوشمند آبان ۱۴۰۰نارسایی و نابسامانی آبان ۹۸را بیشتر برملا کرد... .

پاسدار احمد وحیدی وزیر کشور در کابینه رئیسی جلاد نیز روز پنجشنبه با وحشت از خطر تکرار قیام آبان گفت: دشمن برای آبان ماه برنامه‌ریزی کرده و این آغاز آن قلمداد می‌شود. خبرگزاری مهر رژیم ۶آبان)

پاسدار فریدون عباسی، عضو کمیسیون انرژی مجلس ارتجاع اعتراف کرد: حملات در حوزه بنزین و سایر حوزه‌ها اتفاق جدیدی نبوده، بلکه تاکنون حملات متعددی در حوزه سایبری صورت گرفته که توسط نیروهای پدافند و امنیتی کشور شناسایی شده است.

وی افزود: از نظر آماری تعداد این حملات بالا بوده و دشمن از تمام ظرفیت دانشمندان خود استفاده می‌کند تا در حوزه‌های مختلف که با زندگی مردم سر و کار دارد حملات جدیدی را با روشهای نوین طراحی کند. (خبرگزاری حکومتی ایسنا ۶آبان)

توانگر عضو دیگر مجلس ارتجاع نیز ضمن هشدار به وضعیت جامعه گفت: اینترنت را رها کنید و به امنیت کشور برسید. وضعیت امنیت اطلاعات نظام، نگران‌کننده است. (روزنامه حکومتی جهان صنعت ۶آبان)

رئیسی جلاد که روز چهارشنبه در یک اقدام نمایشی برای کنترل فضای ملتهب اجتماعی، از یک پمپ‌بنزین در تهران بازدید کرد، اما مردم و کاربران شبکه‌های اجتماعی این حضور نمایشی را به سخره گرفته و گفتند خرابی در سامانه‌های توزیع بنزین ایجاد شده، ولی این آخوند برای نمایش و عوام‌فریبی به پمپ‌بنزین آمده است!

رئیسی سپس به وزارت نفت رژیم رفت و وحشت رژیم از بحران بنزین را به نمایش گذاشت.

تلویزیون رژیم ۵آبان ۱۴۰۰:

دشمن به‌دنبال این است که در کشور یک فتنه‌ای ایجاد کند یک بلوا ایجاد کند و به‌نحوی می‌خواهد مردم را در این قضیه ناراحت بکند عصبانی بکند.

گزارشگر: ماجرای بنزین در نشست هیأت دولت هم موضوع اصلی شد رئیس‌جمهور با اشاره به این‌که این حمله اولین و آخرین حمله نیست گفت باید آماده مقابله با حملات سایبری بعدی باشیم.

مسأله سوخت که دیروز پیش آمد حتماً باید نسبت به موضوع احتمال جنگ سایبری که یکی از جنگ هاست و بسیار هم تلاش می‌کنند که سیستم‌های ما را به هم بریزند باید همه دستگاهها توجه داشته باشند هم پیش‌بینی بکنند هم پیشگیریهای لازم را بکنند هم ابزارهای امنیتی که بتواند در مقابل این هجومها سیستم را حفظ بکند و اختلالی در زندگی مردم ایجاد نشه حتماً ایجاد کنند.

اوجی روز ۵آبان وزیر نفت رژیم نیز با سراسیمگی گفت: من شخصاً عذرخواهی می‌کنم از مردم عزیز... شایعاتی کرده بود که دولت قصد داره که می‌خواهد قیمت بنزین را گران کنه اصلاً اینجوری نیست مردم عزیز به این شایعات توجه نکنند و هم‌چنین در خصوص بحث ذخایر بنزین ما الحمدلله رب العالمین وضعیت بسیار خوبی در ذخایر نفت و گاز و بنزین را داریم. (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۵آبان)

روزنامه فرهیختگان وابسته به ولایتی مشاور خامنه‌ای با وحشت از تکرار قیام آبان نوشت: دوباره آبان، دوباره بنزین، دوباره شلوغی و این‌بار در صفهای طولانی جلوی پمپ‌بنزینها و دوباره احتمالاُ خبرهای ناخوش. (روزنامه فرهیختگان رژیم ۶آبان)

کیهان خامنه‌ای روز ۶آبان نیز وحشت‌زده نوشت: همه به چشم دیدیم که حملات سایبری و خرابکاری، شوخی‌بردار نیست و در برخی حوزه‌ها ظرفیت تولید «بحران» را نه برای یک شهر که، برای کل کشور دارد. باید برای خوش‌خیال‌ترین و تنبل‌ترین افراد هم ثابت کرده باشد که مسأله، حملات هکری و خرابکاری «جدی» است.

  • صحبت های یک هموطن از صفهای طولانی بنزین در گنبد کاووس - استان گلستان

بنزین در بلوچستان با نرخ لیتری ١۵ هزار تومان به فروش می‌رسد!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/85be32fb-a5ec-43a8-9f58-e767dfbf2d29"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات