728 x 90

ادامه سرکوب و پریشان‌گویی سرکردگان ولایت خامنه‌ای پس از دو انفجار مرگبار در نزدیکی قبر قاسم سلیمانی

قبرستان کرمان
قبرستان کرمان

همزمان با اعلام خبر کشته شدن یک مجروح دیگر از انفجارهای نزدیک قبر سلیمانی، کارگزاران رژیم در کرمان اعلام کردند شمار کشته‌ها به ۹۳نفر رسیده و در حال حاضر ۲۱مجروح در بخشهای آی.سی.یو بیمارستانهای شهر کرمان بستری داریم که ۱۰نفر آنها به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

در همین حال، دستگیری و سرکوب و تهدید معترضان در کرمان و سایر مناطق کشور به‌خاطر ابراز انزجار از سردژخیم قاسم سلیمانی ادامه دارد. خبرگزاری رسمی رژیم نوشت: رئیس پلیس فتا در استان خراسان جنوبی از شناسایی ۲۷تارنمای توهین‌آمیز و برخورد با عوامل آن خبر داد.

 

محمودوند، عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع در واکنش به اعتراضات اجتماعی به‌خاطر کشته شدن کودکان و نبودن دختر سلیمانی در صحنه و کشته نشدن سرکردگان پاسداران گفت: در این انفجارها هیچ‌کدام از مسئولان مقصر نیستند چون ابعاد حمله دشمن وسیع است. هر کس گفته حادثه کرمان را رصد کرده بودیم اشتباه کرده. حمله به وزیر کشور دردی را دوا نمی‌کند. او تقصیری ندارد.

 

روزنامه حکومتی جهان صنعت نیز نوشت: ظاهراً هیچ فاجعه‌یی در ایران آن قدر بزرگ نیست که وحیدی را مجاب به استعفا یا دست‌کم پوزش‌خواهی کند. کوتاهی در برقرار امنیت در کرمان نیز نتوانست گزینه استعفا را روی میز وحیدی بیاورد.

 

از سوی دیگر، کریمی قدوس عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع گفت: اسنادی در دست داریم که نشان می‌دهد اسراییل در ماجرای راستک و کرمان نقش بلاواسطه داشته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a8f81c0f-3c0a-459f-a2e3-3b6671ed15e4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات