728 x 90

ادامه حملات در مجلس ارتجاع به رئیسی جلاد

آخوند موسوی لارگانی عضو مجلس ارتجاع -۲۹فروردین
آخوند موسوی لارگانی عضو مجلس ارتجاع -۲۹فروردین
  • پاک فطرت: در ماه اول سال کام مردم را تلخ کردید همه اقلام از جمله برنج و شکر مرغ مصالح و همه چیز را و حتی عوارض‌های دولتی را هم گران کردید.
  • سعیدی: صف‌های طویل مردم استان برای بنزین و آرد کم آزار دهنده بود. مرغ هم که با سرعتی بیشتر از قطار پیشرفت شما از سفره مردم پرواز بی‌بازگشت نموده.
  • آخوند موسوی لارگانی: ما گزارشاتی در رابطه با افزایش قیمت بنزین می‌شنویم و واقعاً جای تدبیر داره. قبوض مشترکان گاز به یک‌باره از۲۰۰-۳۰۰هزار تومان به دو تا شش میلیون تومان در زمستان گذشته افزایش پیدا کرد.

 

موسوی، مجلس ارتجاع ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

موسوی نماینده مجلس: در شرایطی که کشاورزان و باغداران کشور با مشکلات متعددی روبرو هستند و تورم هم امان مردم را بریده وزارت نیرو با فشارهای متعدد پا روی گلوی کشاورزان گذاشته و هر روز با ارسال پیام اخطاریه و تماس ، کشاورز را تهدید می‌کند که اگر کنتور هوشمند نصب نشود فلان اتفاق می‌افتد برق شما صنعتی حساب می‌شه برق شما قطع می‌شه.

پاک فطرت، مجلس ارتجاع ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

پاک فطرت نماینده مجلس: جناب رئیس جمهور نه اینکه توجهی به صحبت‌های رهبری نکردید بلکه در ماه اول سال کام مردم را تلخ کردید همه اقلام از جمله برنج و شکر مرغ مصالح ساختمانی فولاد سیما و همه چیز را و حتی عوارض‌های دولتی را هم گران کردید چرا؟ اگر نام این را رشد تورم نمی‌گذارید چه نامی به آن می‌دهید ؟ شما با گران کردن خودرو در واقع ارزش پول ملی را پایین آوردید.

سعیدی، مجلس ارتجاع ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

سعیدی نماینده مجلس:...رئیس محترم جمهور صف‌های طویل مردم استان برای بنزین و آرد کم آزار دهنده بود مرغ هم که با سرعتی بیشتر از قطار پیشرفت شما از سفره مردم پرواز بی‌بازگشت نموده الان هم کپسول گاز تبدیل به سیمرغ و کیمیا شده آیا حق مردم سربلند استان سیستان و بلوچستان این حجم از کم لطفی بود؟

آخوند موسوی لارگانی نماینده مجلس ارتجاع ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

قبوض مشترکان گاز به ویژه مشترکان روستایی به یک‌باره از۲۰۰-۳۰۰هزار تومان به دو تا شش میلیون تومان در زمستان گذشته افزایش پیدا کرد و این اقدام شرکت گاز واقعاً قابل قبول نبود.

من سؤالم این است بر اساس کدام مصوبه مجلس ما آمدیم این تغییر قیمت را دادیم و باعث شد که در اوج اغتشاشات مردم با قبض های بالای دو میلیون تومان در ادارات گاز تجمع داشته باشند.

در شرایط فوق تورمی که عنان اقتصاد از دست دولت خارج شده واقعا زمان مناسبی برای افزایش قیمت گاز نیست ما گزارشاتی هم حالا هر چند که بارها تکذیب کردن در رابطه با افزایش قیمت بنزین می شنویم و واقعاً جای تدبیر داره جای اینکه بی تدبیری نشه عزیزان میگویند کارت های بنزین از جایگاههای بنزین میخواهد حذف بشه خب خودروهای بالای ۲۵۰۰سی سی که هستند کارت بنزین ندارند اونها باید چی کار بکنند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7a0c52ec-8965-4d52-8118-6f2c9c70c25f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات