728 x 90

اخبار متناقض در مورد دستگیری عوامل مسمومیت در مدارس

مسمومیت دانش آموزان
مسمومیت دانش آموزان

اخبار متناقض در مورد دستگیری عوامل مسمومیت در مدارس

خبرگزاری سپاه پاسداران - فارس ۱۰ اسفند:

یک منبع آگاه در رابطه با موضوع مسمومیت مدارس گفت: روز گذشته ۳نفر توسط نهادهای امنیتی بازداشت شدند. اخبار تأیید نشده احتمال خرابکاری توسط شبکه نفاق را می‌دهد

 

پاسدار وحیدی وزیر کشور رژیم:

در رابطه با مسمومیت دانش‌آموزان کسی دستگیر نشده است. نیروهای امنیتی مشغول پیدا کردن سرنخ هستند. تاکنون عامل خاصی هنوز یافته نشده که مثلاً بگوییم یک ماده خاصی بوده. تاکنون گزارش قطعی از ماده خاصی بوده نداشتیم. نمی‌توان اظهارنظر قطعی کرد. ولی مواردی پیدا نشده که بتوان قاطعانه گفت مربوط به عامل مشخصی است. (خبرگزاری نیروی تروریستی قدس- تسنیم ۱۰ اسفند)

 

سایت حکومتی بهار نیوز روز ۹ اسفند نوشت: طی۱۰۰ روز در ۸استان، دختران بیش از ۳۰ مدرسه دخترانه با گازی ناشناخته تاکنون به‌لحاظ سم و دوز آن، دچار مسمومیت شده‌اند. سیستم امنیتی، مدعی دستگیری ریگی در هواست و فعالیت‌های خرابکاران را قبل از انجام زیر ضربه قرار می‌دهد. از سویی کافی است جوانی روی دیوار شعار بنویسد، خانمی‌ در اتوبوس سر حجاب با آمر به حجاب درگیر شود، ... که یک ثانیه شناسایی و دستگیر می‌شوند اما مواردی مانند اسیدپاشی به دختران اصفهانی و مسمومیت دختران با وسعت دایره آن و با گذشت ۱۰۰روز، هنوز هیچ ردی در حافظه نیروی امنیتی به‌جای نگارنده است!

 

روزنامه سپاه پاسداران(جوان ۱۰ اسفند) با نگرانی نوشت: فقدان شفاف‌سازی و تعلل در معرفی عاملان این حوادث بازار شایعات را درباره این ماجرا داغ کرده و موجب ایجاد مسمومیت رسانه‌یی شده‌است؛ مسمومیتی که به‌مراتب سمی‌تر و خطرناک‌تر از هر سمی است! بازار داغ اظهارات ضد و نقیض علت و عامل این مسمومیت هم‌چنان در هاله‌ای از ابهام است و هر یک از مسئولان اظهار‌نظری دارند که بعضی وقتها با اظهارنظر دیگری متضاد است و برخی دیگر حتی اظهارات خودشان را تکذیب می‌کنند!

 

در بروجرد مسمومیتها به خوابگاه دخترانه دانشجویان کشیده شد. خبرگزاری حکومتی انتخاب روز ۱۰اسفند نوشت: تعدادی از دانشجویان دختر بروجردی شب نهم اسفندماه در خوابگاه دانشجویان دانشگاه آزاد با بروز علائم مشابه دانش‌آموزان، از محیط خوابگاه خارج و به اورژانس انتقال داده شدند.

 

روز چهارشنبه هم‌چنین بر اثر پرتاب سم توسط مأموران خامنه‌ای به مدرسه دخترانه بهاران در اردبیل، چند تن از دانش‌آموزان مسموم شدند.

 

زهرا شیخی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس در خصوص تعداد دانش‌آموزان مسموم شده اعتراف کرد: «تا ۸اسفند مسمومیت ۷۹۹ دانش‌آموز در قم گزارش‌شده است، درباره بروجرد هم چیزی که امروز در جلسه مطرح شد از دوم تا هشتم اسفند نزدیک به ۴۰۰نفر از دانش‌آموزان مسمومیت داشتند.

(خبرگزاری حکومتی انتخاب ۱۰اسفند)

 

علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش مجلس ارتجاع گفت: بر اساس پیگیریهای صورت گرفته از جانب نمایندگان و اعزام گروهی از نمایندگان مجلس به قم، و نتیجه آزمایش‌های انجام شده مشخص شد که گاز ان. ۲ (N۲) در سم منتشر شده در مدارس وجود داشته است. (خبرگزاری حکومتی انتخاب ۱۰اسفند)

 

خانم مریم رجوی - ۲۵بهمن

مسمومیت زنجیره‌ای دختران دانش‌آموز در قم که سه ماه پیش شروع شده حالا به تهران هم رسیده است، تصادفی نیست. یک جنایت سیستماتیک و بی‌تردید ناشی از یک اراده خبیث در حکومتی است که هیستری زن‌ستیزانه آن با توجه به نقش دختران در قیام مضاعف شده است. به یک تحقیق بین‌المللی فرامی‌خوانم.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c0c8a461-d161-4f69-aeea-125642f206bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات