728 x 90

احکام جنایتکارانه قضاییه خامنه‌ای برای سه تن از بازداشتیهای قیام در اصفهان

قیام سراسری ایران - ۱۴۰۱
قیام سراسری ایران - ۱۴۰۱

خبرگزاری قضاییه خامنه‌ای موسوم به میزان روز دوشنبه ۱۹دی از صدور حکم اعدام ۳تن از بازداشتیهای قیام سراسری در اصفهان خبر داد. این خبرگزاری اتهام آنها را کشتن سه نفر از مزدوران سرکوبگر رژیم اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری قضاییه جلادان «صالح میرهاشمی بلطاقی فرزند سید کاظم متهم ردیف اول پرونده به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح کلت کمری، تشکیل و اداره گروه مجرمانه به قصد برهم زدن امنیت و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضدامنیت داخلی به اعدام و به اتهام عضویت و همکاری با مجاهدین به ۱۰سال حبس تعزیری محکوم شد.

مجید کاظمی شیخ شبانی فرزند محمدرضا متهم ردیف دوم پرونده به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح کلاشینکف به اعدام و برای اتهامات عضویت در دسته‌جات و جمعیت غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت نظام و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضدامنیت داخلی به ۱۰سال حبس تعزیری محکوم شد.

سعید یعقوبی کردسفلی فرزند کرمعلی متهم ردیف سوم پرونده به اتهام محاربه از طریق اقدام به کشیدن اسلحه و استفاده از کلت کمری به اعدام و برای اتهامات عضویت در دسته‌جات و جمعیت غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت نظام و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضدامنیت داخلی کشور به ۱۰سال حبس تعزیری محکوم گردید.

این احکام اولیه بوده و در دیوان عالی کشور قابل فرجام‌خواهی است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b5a2a7c8-d307-411a-9971-b0a93fbd1060"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات