728 x 90

احمدی‌نژاد: موضع من همان است که گفتم

احمدی نژاد
احمدی نژاد

احمدی‌نژاد طی مصاحبه‌یی در پاسخ به سؤالی درباره شرکت در سیرک انتخابات گفت: من همان‌طوری که در روز ثبت نام اعلام کردم و گفتم که اگر صلاحیت تأیید نشود در انتخابات شرکت نمی‌کنم، حرف من همان است، موضع من همان است و از هیچ‌کس هم حمایت نخواهم کرد. (سایت دولت بهار رژیم۷ خرداد)

 

احمدی‌نژاد: وضعیت اقتصادی، فاجعه‌بار و وضعیت اجتماعی، در آستانه فروپاشی است

۵خردادماه۱۴۰۰ احمدی‌نژاد با انتشار مطلبی در رسانه‌هایش افشا کرد که پاسدار نجات، سرکرده قرارگاه موسوم به ثارالله و مسئول امنیت شهر تهران در مراجعه به منزل وی خواسته که در پی رد صلاحیتش سکوت و همراهی کند.
در پاسخ به این اقدام پاسدار نجات، احمدی‌نژاد ضمن تأکید بر وضعیت آشفته رژیم با انتشار مطلبی نوشت: «وضعیت اقتصادی، فاجعه‌بار و وضعیت اجتماعی، در آستانه فروپاشی و شرایط فرهنگی، به‌لحاظ ازهم‌گسیختگی، غیرقابل وصف است. وضعیت امنیتی نیز به‌گونه‌ای است که جریان نفوذ در اعماق کشور ضربات سنگین وارد می‌کند. هم ضعف هست و هم خیانت. امروز اگر مشارکت پایین باشد که با وضع فعلی قطعی است، آثار داخلی و بین‌المللی گسترده در پی دارد، به‌طوری که زمین خواهیم خورد و دیگر نمی‌شود دوباره بلند شد».

احمدی‌نژاد با اشاره به پتانسیل عظیم قیام در جامعه ایران اذعان کرد: «چنانکه با نگرانی روزافزون، خطر خیزش گرسنگان را هر روز بیش از دیروز حس می‌کنم و دلم می‌سوزد که نظام و انقلاب که خون صدها هزار نفر به پایش ریخته شده، به آسانی و به این ارزانی به‌خاطر جهالت و یا بی‌مسئولیتی برخی، از دست برود. بنده چگونه می‌توانم شاهد این صحنه دلخراش باشم و بی‌تفاوت بمانم!»

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d6ccace7-51b0-468a-aed5-8bb97747e6ab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات