728 x 90

احزاب پارلمان آلمان خواستار تعطیلی مرکز اسلامی‌ هامبورگ به‌عنوان «بازوی رژیم ایران» شدند

مرکز اسلامی‌ هامبورگ - عکس از آرشیو
مرکز اسلامی‌ هامبورگ - عکس از آرشیو

روزنامه اشپیگل جمعه ۲۹مهر، در گزارشی نوشت فراکسیون پارلمانی احزاب دموکرات مسیحی و سوسیال‌مسیحی آلمان طرحی را برای حمایت از اعتراضات سراسری در ایران به پارلمان آلمان ارائه کرده‌اند و در آن خواستار بسته شدن مرکز اسلامی‌ هامبورگ به‌عنوان «بازوی رژیم ایران» شده‌اند.
اشپیگل نوشت برای تعدادی از ایرانیان تبعیدی که زمانی از دست "حکومت سرکوبگر" از ایران به آلمان گریخته‌اند، قابل‌قبول نیست که دولت فدرال تاکنون از ترس خراب شدن مناسبات خود با رژیم ایران رویه مماشات را در پیش بگیرد و تاکنون اقدامی علیه سازمانها و انجمنهای وابسته به رژیم ایران از جمله همین مرکز انجام نداده است.
مرکز اسلامی‌ هامبورگ مهم‌ترین مرکز فعالیت‌ها و تبلیغات رژیم ایران در آلمان به حساب می‌آید. شهردار هامبورگ می‌خواهد به کار آن خاتمه دهد. طرح پایان دادن به فعالیت این مرکز به پارلمان آلمان نیز داده شده است.

 

اخراج معاون مرکز اسلامی‌ هامبورگ مرکز تروریسم و صدور بنیادگرایی رژیم در آلمان

دادگاهی در شهر هامبورگ آلمان، آخوند سلیمان موسوی‌فر معاون مرکز اسلامی وابسته به رژیم آخوندی در این شهر را اخراج کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای رژیم ۲۸خرداد دادگاه شهر هامبورگ آلمان، به آخوند موسوی‌فر معاون مرکز اسلامی در این شهر را به اتهام حمایت از تروریسم و رابطه با حزب‌الشیطان لبنان، سه ماه مهلت داد که این کشور را ترک کند.

روزنامه «هامبورگر مورگن پست» نوشت، معاون مرکز اسلامی هامبورگ (IZH) از آلمان اخراج شد. این روزنامه نوشت: «سلیمان موسوی‌فر» معاون مرکز اسلامی هامبورگ از سازمانهای تروریستی حمایت می‌کرده و ویدئو‌های تبلیغاتی را در فیس‌بوک به اشتراک می‌گذاشت.(جزئیات بیشتر)

 

گزارش سالانه اداره حراست از قانون اساسی آلمان درباره فعالیت‌های تروریستی و جاسوسی رژیم آخوندی

گزارش سالانه اداره حراست از قانون اساسی آلمان که در ژوئن سال۲۰۲۲ منتشر شده نزدیک به چهار صفحه به‌فعالیت‌های جاسوسی وزارت اطلاعات، سفارت رژیم آخوندی در برلین، مرکز تروریسم و صدور بنیادگرایی رژیم در هامبورگ و هم‌چنین فعالیت‌های سپاه و نیروی تروریستی قدس برای اقدامات تروریستی و توسعه فعالیت‌های اتمی رژیم پرداخته شده است.

در این گزارش با تأکید بر این‌که دیکتاتوری آخوندی از اصلی‌ترین حکومتهایی است که علیه آلمان فعالیت‌های جاسوسی انجام می‌دهد، و یکی از اهداف کلیدی سیاست خارجی آن تداوم صدور تروریسم به کشورهای دیگر است آمده است:(جزئیات بیشتر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0e1e91b2-3fb2-4d71-86e4-68f2fef00b58"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات